ברדיו מחפשים את המגיש הצעיר הבא. אז מי יהיה הילד הירוק הבא? צילום: התנועה הירוקה

ברדיו מחפשים את המגיש הצעיר הבא

תחנת הרדיו אקו 99, מחפשת אחר "הילד הירוק" של התחנה שיגיש פינות קבועות בתוכניות תחנת הרדיו, בנושאי איכות הסביבה וסביבה ירוקה. אז איך מתמודדים ומה הקריטריונים להשתתפות? הבאנו לכם את כל המידע

בתחנת הרדיו אקו 99, מחפשים אחר המגיש הצעיר הבא של התחנה. זו השנה השנייה שמחפשים בתחנה את "הילד הירוק", שתפקידו יהיה להגיש פינה קבועה בנושא איכות הסביבה.

מטרת המיזם הינו לסייע לחינוך קהל הילדים והנוער לשמירה על כדור הארץ - במסגרת מגזין הסביבה לילדים "סבבה", החוגג בימים אלו את תוכנית ה-100 במספר.

המגזין משודר מדי שבת על ידי בת שבע לפר ובמהלכו עולה בכל פעם הפינה "ילד ירוק" בהשתתפות שני תלמידים מבתי ספר באזור השרון והמרכז שהוסמכו על ידי משרד החינוך והגנת הסביבה לילדים ירוקים.

בפינה משוחחים הילדים על נושאי סביבה שונים, המועברים להם בבתי הספר או כאלה שבחרו לעלות בעצמם. בשנה האחרונה עלו לשידור תלמידים מבית הספר "תפוז" בפרדסיה ובית הספר "רזיאל" בנתניה.

בחודשים הקרובים יעלו לשידור מספר מתמודדים מבתי הספר השונים באזור. התלמידים יציגו עצמם ויספרו למאזינים מדוע דווקא הם מתאימים לתפקיד "הילד הירוק" של התוכנית.

בסוף התהליך יועמדו לבחירת המאזינים שלל התלמידים שהציעו מועמדות, ואלה יצביעו בשיטת מסרוני ה- SMS ואתר האינטרנט של התחנה. הילדים שיבחרו בסוף התחרות יעלו לשידור באופן קבוע לאורך שנת הלימודים הנוכחית. כדי להרשם לתחרות יש לשלוח מייל לכתובת: yarok@eco99.fm

תגובות