מאירים ת'ארץ: כך תוכלו להתנדב בחנוכה הקרוב. באדיבות השומר החדש

מאירים ת'ארץ: כך תוכלו להתנדב בחנוכה הקרוב

רוצים לצאת מהבתים, להשתחרר קצת מהמסכים ובעיקר לנצל את הזמן כדי לעשות משהו טוב? פעילות מיוחדת בחנוכה הקרוב תאפשר לכם להאיר את הארץ, לשחרר קצת מה"זום" ולצאת להתנדב יחד עם החברים שלכם ועם בני נוער מרחבי הארץ

בשיתוף עם השומר החדש

נמאס לכם מהמסכים? רוצים לעשות משהו משמעותי וגם לצאת החוצה על הדרך? יוזמה חדשה ומיוחדת מציעה לכם להתנדב בחנוכה הקרוב.

בתי הספר נפתחים ונסגרים, שעות הפנאי והחברה עברו לזום, לרשתות ולמסכים באופן כללי. הגיע הזמן שנצא החוצה, ננשום אוויר צח ונעשה משהו טוב בשביל החברה, המדינה ובעיקר בשביל כל אחד ואחת מכם.

פעילות חדשה בשם "מאירים ת'ארץ", בהובלת השומר החדש והתנועה החדשה, תתקיים בחנוכה הקרוב (בין 15-17 בדצמבר). במהלך שלושת ימי הפעילות, יגוייסו בני נוער מכל רחבי הארץ, מתנועות וארגוני הנוער השונים (אבל לא רק) למגוון התנדבויות שונות ומיוחדות. החל מסיוע לחקלאים, התנדבות בשמורות הטבע (בשיתוף עם רשות הטבע והגנים) ועד לשיפוץ מקומות נטושים ושיקום נחלים - איפה שזקוקים לכם וכדי להראות שיחד אפשר לשנות, במיוחד בתקופות כאלו. 

© באדיבות השומר החדש
© באדיבות השומר החדש

ההתנדבות מחוץ לבית היא שוברת שגרה ותאפשר לכם להתאוורר, לפגוש אנשים וחברים לא רק דרך הזום ותגרום לכם להרגיש מועילים ושייכים.

© באדיבות השומר החדש

איך נרשמים?

כדי להירשם או אפילו לגייס חברים שרוצים, עליכם להכנס לאתר המיזם (לחצו כאן), למלא את הפרטים שלכם ושל חבריכם, לבחור תאריך התנדבות ומיקום רצוי ולשלוח את הטופס. יחד תוכלו לעזור!

ההתנדבויות יעשו כמובן בכפוף להנחיות הקורונה.

© באדיבות השומר החדש
תגובות