איך סטודנטים ובני נוער חוסכים בהובלה. AdobeStock

איך סטודנטים ובני נוער חוסכים בהובלה

מרבית הסטודנטים בישראל חיים שגרה לחוצה ותובענית. השגרה שלהם לא פעם כוללת שילוב בין לימודים ועבודה, מפגש עם חברים מספסל הלימודים לצורך למידה משותפת ועוד. מציאות החיים התובענית גורמת למרבית הסטודנטים לחפש מקום מגורים סמוך למוסד האקדמאי, ששם יהיה להם נוח יותר להגיע בצורה מהירה ללימודים, להיפגש עם חברים מהלימודים לצורך למידה ועוד. עם תחילת שנת הלימודים האקדמאית, סטודנטים רבים מחפשים שירותי הובלה זולים, אשר יובילו להם את הציוד הרלוונטי להעברה מביתם למקום שבו הם עתידים להתגורר

בשיתוף עם המובילים בישראל

תוכן שיווקי

מה סטודנט צריך בכדי לעבור דירה?

מעבר דירה של סטודנט ידרוש כמה דברים: ראשית כל, אריזת כל הציוד והריהוט שהוא מעוניין לקחת עימו. שנית, עדכון הכתובת שלו ושלישית, בחירה בשירותי הובלות לסטודנטים. לרוב שירותי הובלות לסטודנטים יהיו הובלות קטנות שכן, לא מדובר על כמות משמעותית מדי של ציוד וריהוט שהסטודנט מעביר. בסופו של דבר, מדובר לרוב על מעבר זמני למשך תקופת הלימודים בלבד ועל כן, סביר להניח שהסטודנט לא ייקח עימו ציוד מיותר או משמעותי מדי. כמו כן, לא פעם הסטודנט יבחר להתגורר בדירת שותפים ועל כן, גם לא יהיה לו יותר מדי מקום עבור כמות רבה של ציוד.

שירותי הובלות קטנות לסטודנטים

בכדי שסטודנטים יחסכו כמה שניתן, עליהם לבחור שירות הובלות קטנות, המוצע על ידי חברת הובלות מקצועית ואמינה ובד בבד, המציעה הובלות קטנות לסטודנטים במחירים אטרקטיביים. חשוב לזכור שדירות סטודנטים לרוב הן דירות מרוהטות או חצי מרוהטות ולכן, לרוב הסטודנט יביא את הציוד האישי שלו ותו לא. הובלה של ציוד ללא ריהוט גדול, לרוב תעלה באופן אוטומטי פחות מהובלה הכוללת בה ציוד גדול המורכב יותר להובלה. מחיר שירותי הובלה יקבע בעיקר ליעד שממנו תצא ההובלה ליעד שאליו היא אמורה להגיע.

טיפים לסטודנטים שעוברים דירה

מעבר דירה איננה תהליך פשוט, גם אם מדובר במעבר שכולל בו העברת כמות קטנה יחסית של ציוד. לכן, כל סטודנט צריך לדעת ראשית כל שאם יש לו ממש מעט ציוד שנכנס בכמה קרטונים בודדים, הוא יכול לבצע את ההובלה באופן עצמי. אולם, ככל שיש לו יותר ציוד ואם הוא מעוניין לקחת כמה רהיטים קטנים או מכשירי חשמל שהוא זקוק להם בדירה החדשה, אז כבר כדאי שיבחר בשירות הובלות קטנות.

על אף שמדובר על הובלה קטנה, חשוב מאוד שכל סטודנט יבחר בחברה המתמחה בהובלות קטנות לסטודנטים, אשר מציעה גם ביטוח הובלה על מנת להגן על החפצים שהחברה מובילה.

טיפ חשוב נוסף הוא לבחור מראש באתר שמציע מידע אודות כל סוגי ההובלות הרלוונטיות באופן ספציפי עבור סטודנטים, להשוות מחירים, לקבל המלצות על חברות הובלות טובות ובסופו של דבר, לבחור את המתאימה ביותר מכל הבחינות לצורך ביצוע תהליך ההובלה.

אתם סטודנטים? רוצים הנחה בהובלה? פנו לצוות של המובילים בישראל



תגובות