שאלות לבעל הצימר – איך לזהות צימרים איכותיים?. freepik

שאלות לבעל הצימר – איך לזהות צימרים איכותיים?

כולנו רוצים לקבל את התמורה הטובה בעד כספנו, למצוא את הצימר הטוב ביותר וליהנות מכל רגע. צימרים בצפון עם בריכה פרטית יעניקו לכם חופשה רומנטית מתוקה, חופשה משפחתית או סוף שבוע מהנה בצפון עם החברים

בשיתוף עם Zimmers.co.il – פורטל הצימרים של ישראל!

תוכן שיווקי

צימרים איכותיים הם צימרים מתוחזקים היטב, נקיים, צימרים בעלי מיקום טוב ובעיקר, צימרים מעוצבים ומאובזרים היטב בכל אטרקציות הנופש הפופולריות. פרט קטן נוסף שעושה הבדל גדול הוא אירוח נדיב ואדיב, צימר איכותי הוא צימר שמציע הכנסת אורחים נעימה, כיבוד קל, שתייה, מגבות, חלוקים ושאר תוספות ופינוקים.

תחזוקת הצימר וניקיון

בעלי הצימרים מתבקשים לתחזק את המתחם באופן שוטף. מעת לעת, יהיה בלאי של ריהוט, כלי מיטה ושאר אלמנטים, על בעלי הצימר להקדים להחליף את האלמנטים השחוקים טרם יציאתם מפעולה. צימר איכותי ימתין לכם נקי ומתוחזק היטב. לאחר כל אירוח נוהגים בעלי הצימר לנקות היטב את המתחם לקראת בואם של האורחים הבאים. אם שכרתם צימרים בצפון עם בריכה כדאי לברר באיזו תדירות מוחלפים המים בבריכה ואיזו מערכת סינון פועלת במקום. 

מתקשים במציאת צימר? לרשותכם מאגר צימרים בצפון עם בריכה באתר צימרס – אתר הצימרים היחיד בישראל שמציג חוות דעת אמיתיות לטוב ולרע ולפי סוג סוקרים (דתיים, משפחות, זוגות, קבוצות ועוד).

© freepik

מיקום הצימר

ישנם צימרים מרכזיים בקרבת מרכזי קניות, מסלולי טיול ואטרקציות נופש, לעומתם, ישנם צימרים מבודדים באזורים כפריים טבעיים. אתם אלו שמחליטים האם תרצו להתארח בצימר כפרי מבודד או במתחם מרכזי יותר. מושבים בהם ישנם צימרים רבים יכללו לרוב גם מרכול, מסעדה, בית קפה לארוחת בוקר, גני שעשועים לילדים ושאר אטרקציות. 

טיפ נוסף, שימו לב לנופים. היום שלכם יתחיל ברגל ימין עם חיוך כאשר תתחילו אותו אל מול הנופים היפים של הכנרת, הרי הגולן, עמק החולה ועוד. 

אלו אטרקציות נופש מציעים צימרים?

בשנים האחרונות הפך ענף הצימרים תחרותי, בהתאם לכך, ממהרים בעלי צימרים לאבזר ולעצב את הצימרים כיד המלך. המבוקשים ביותר הם : צימרים בצפון עם בריכה וצימרים קרובים לחופי הכנרת או לאזור החרמון בחודשי החורף. כאשר בוחרים צימרים בצפון עם בריכה בחודשי הסתיו, האביב והחורף כדאי לוודא כי הבריכה גם מחוממת. פרט לבריכה מציעים הצימרים גם מיטות זוגיות גדולות עם מזרן אורתופדי, הסקת קמין, אמבטיות  ג'קוזי מפנקות, מסך גדול עם חיבור כבלים או YES, מבחר סרטים, מטבחון מאובזר, שולחן סנוקר, גינה קטנה עם מיטות שיזוף ופינות ישיבה. 

קבלת פנים מזמינה

צימר איכותי זקוק לבעל צימר אדיב ונדיב שאוהב לארח. בעל הצימר ימתין לבואכם, ילווה אתכם אל הצימר, יסביר ויענה על שאלות. ישנם בעלי צימרים שטורחים להקדים להדליק את המיזוג במתחם טרם הגעתכם. קבלת פנים מזמינה עם חיוך, צלחת עוגיות, שתייה, פינת קפה, צימר נקי, מיזוג אוויר, תאורה רכה ומוזיקה מעידה שבחרתם נכון בצימר איכותי, צימר אליו תרצו לחזור ועליו תמליצו לחברים. הנופים היפים המקיפים את הצימרים יקבלו את פניכם בחגיגיות יחד עם הרבה אוויר צח, ציוץ ציפורים, צמחייה ושלווה של כפר. 

מאמר זה נכתב על ידי צוות כותבי אתר Zimmers.co.il – פורטל הצימרים של ישראל!