כל הפרטים על עבודות מהבית בשנת 2021. צילום:freepik

כל הפרטים על עבודות מהבית בשנת 2021

אחרי שדיברתם על כל הטוב והכנתם את "הריפוד" שדיברנו עליו מקודם - כעת יש מקום להגדיר ביניכם (ורצוי לרשום את זה על דף) מה הם היתרונות והחסרונות או היכולות והקשיים של כל אחד מכם.

בשיתוף עם עבודות מהבית

תוכן שיווקי

הפעולות המעשיות שצריך לעשות בזמן העבודות מהבית. לדוגמה: יש מי שהוא יותר טוב בדיבור, יש מי שהוא יותר טוב בהקלדה. יש מי שהוא יותר טוב בסדר ובארגון ויש מי שהוא יותר טוב בחשיבה יצירתית והצעת פתרונות.

לכן, כמו שאמרתי - יש עניין מאוד חשוב ששני בני הזוג ישבו יחד ויעשו רשימת תכונות ויכולות יתרונות וקשיים על כל הנושאים הקשורים לאותם העבודות שהם בחרו. אם למשל אחד בוחר תחום של נתינת שיעורים והרצאות בטלפון, אם זה בוידאו או ובינר או בזום – הוא עובד מהבית! ולעומת זאת השני בוחר דווקא בהקלטות וכתיבה של מאמרים וניהול שאלות ותשובות באינטרנט. יש לעשות רשימה - מה האחד צריך לפעילות שלו ומה השני צריך לפעילות שלו. זה כמעט הכרחי שתעשו רשימה מסודרת – היכן כל אחד נמצא, מה המצב המכשירים שהוא לוקח, מה הציוד שהוא משתמש...חשוב לחדש את הרשימה פעם בשבוע. ככה כבר מראש שיהיה לכם את מוכנה כל החלוקה של העבודה בבית.

משמעת עצמית: כעת אנחנו צריכים לגעת בנושא מאוד מאוד חשוב! זה עניין המשמעת העצמית.

משמעת עצמית היא הבסיס להצלחה בכל תחום ובכל עבודה. חשוב הדבר במיוחד בעבודות מהבית. משום שכאן אין לך אנשים שמפקחים עליך, גם אין מי שקובע לך את לוח הזמנים ואת ההספק הנדרש. זאת נקודה ראשונה.

© צילום:freepik

מעבר לזה יש עניין מאוד חשוב של משמעת עצמית בעבודות מהבית במיוחד כאשר שני בני הזוג עושים עבודות מהבית. בעבודות מהבית האדם עובד לבד אין מנהל או מדריך אין לוח זמנים שקובע לו מה לעשות וגם אין מי שקובע לו את התכנים שעליו לעשות בהם. לכן, כאמור,  בעבודות מהבית המשמעת העצמית היא הבסיס לכל עבודות מהבית, לכל תחום שתעשו מהבית. זה הבסיס! בלי משמעת עצמית לא תוכלו להתקדם בתחום הזה. בנוסף על כך גם בעניין התיאום והקשר בין שני בני הזוג שעושים עבודות מהבית דרושה משמעת עצמית גדולה וחזקה. משום שיכול להיות שאחרי כל התאומים שרשמתם וסידרתם והבנתם והכנתם ואתם מתחילים לעבוד סוף סוף עדיין כמעט בטוח שתהיינה תקלות או עימותים או אי-התאמות. לכן המשמעת העצמית פה היא מאוד משמעותית - לא להיכנס לעימותים רגשיים! גם אם יש ויכוח או חילוקי דעות – חובה להישאר ברמה השכלית! לזכור כל הזמן: אנחנו בני-זוג, "את אישתי אני עובד ביחד איתך בשביל שנינו", "אתה בעלי אני עובדת ביחד איתך בשביל שנינו ובשביל הילדים שלנו". לכן בצורה כזאת הבירור יהיה יותר ענייני ולא יהיה חשש להתפתחות של רגשות שליליים בעקבות אי ההתאמות שהתגלו.

בצורה כזו, כאשר אם ניגשים לעבודה כל אחד לעבודתו הוא - כבר יודעים את חלוקת השעות וחלוקת התפקידים וחלוקת המקומות בבית ובמיוחד חלוקת הטיפול בילדים.

זה הבסיס המצויין לשני בני הזוג לעבוד עבודות מהבית.

אני מדגיש שנית – אל תתנו לעצמכם להגרר לויכוח רגשי! זכרו כל הזמן שאתם ביחד, חזקו זה את זו בדבור נעים במחמאות, ובדברי תודה על התחשבות וכדומה. זוגות שהצליחו להקפיד על הדברים האלה הצליחו בגדול הצלחה כפולה: גם תוספת פרנסה וגם חיזוק נהדר של הזוגיות, ועוד בונוס:  דוגמה נהדרת לילדים שלהם.

מעוניינים להרוויח כסף מהסלון שלכם בבית? יש לנו קורס יחודי במינו שילמד אתכם בלמעלה מ-70 שיעורים איך להרוויח כסף מהבית במגוון עבודות מהבית כמו הקלדה, מענה על סקרים, כתיבה, שיווק שותפים, אמזון איביי, ועוד, לפרטים נוספים תשלחו לנו הודעה בוואצפ 058-5599625 או בדואר אלקטרוני (אימייל) worksfromhome2000@gmail.com