כשנגמר הכסף ברב-קו: חמישה רגעים מבאסים באוטובוס. fotolia

כשנגמר הכסף ברב-קו: חמישה רגעים מבאסים באוטובוס

כשנגמר הכסף ברב-קו, כשאין מקום לשבת וכשמפספסים את התחנה. בנסיעה באוטובוס ניתן להיתקל במספר מצבים לא נעימים במיוחד...

אוטובוס הוא אמצעי תחבורה נפוץ ביותר, בעיקר בקרב בני נוער מכיוון שלהם, עוד אין רישיון. יחד עם זאת, לאמצעי התחבורה הנפוץ הזה, יש לא מעט חסרונות. החסרונות הללו עשויים לגרום ללא מעט מצבים מבאסים. אילו מצבים? פשוט תמשיכו לקרוא ותגלו!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:


כשנגמר הכסף ברב-קו

בוודאי כולכם נתקלתם בסיטואציה הבאה: אתם ממש צריכים להגיע למקום כלשהו במיידי, אז אתם הולכים לתחנת האוטובוס, עולים על האוטובוס, שולפים את הרב קו ו.. מתברר שנגמר הכסף! אין רגע מעצבן יותר מהרגע הזה. עוד עניין מעצבן לא פחות הוא שתמיד, לא משנה כמה פעמים אמרתם לעצמכם שהכסף עומד להיגמר וצריך להטעין, אתם בסוף תמצאו את עצמכם תקועים ללא כסף.

© משה אבוטבול

כשאין מקום לשבת

אין ספק שאחת החוויות היותר מעצבנות, שנחשבת (לצערנו) לנפוצה יחסית בנסיעה באוטובוס, היא מחסור במקומות ישיבה. מה מבאס בזה? טוב, במקום לשבת בנוחות יחסית, אתם צריכים לעמוד כל הנסיעה בחוסר נוחות וזה לא בדיוק הדבר הכי נעים בעולם. תוסיפו לעניין המעצבן הזה גם עומס ענקי של אנשים באוטובוס – מה שעלול להגביל אפילו את היכולת הבסיסית שלכם לשלוף את הטלפון מהכיס. לא נעים במיוחד, נכון?

כשמפספסים את התחנה

אין יותר מבאס מהרגע הזה שבו אתה מגלה שכיוון שדעתך הייתה מוסחת, בשל סיבות שונות, פספסת את התחנה בה היית אמור לרדת. זה מבאס בייחוד אם אתה בדיוק ממהר למקום כלשהו, ומלכתחילה היית לחוץ בזמן. זה עשוי להבטיח לך איחור למקום אליו תכננת להגיע. הנחמה היא שלפעמים זה דווקא נחמד לדפוק איחור אופנתי בסטייל :)

כשמפספסים את האוטובוס

ישנו חוק מרפי בלתי כתוב, אך ידוע לכולם, שתמיד כשתקדים -האוטובוס יאחר. אמנם, אם בטעות תאחר, האוטובוס יגיע בזמן. אי אפשר להתווכח עם העובדה שלפספס את האוטובוס זה דבר מעצבן לגמרי. עם זאת, כמעט ואין אדם אחד שזה לא קרה לו. לכן, במקרה כזה, כל שניתן הוא לקוות לקוות שהאוטובוס הבא יגיע במהרה.

© adobestock

כשבטעות לוחצים על הכפתור

בכל אוטובוס ציבורי ישנו כפתור אשר מופעל בלחיצה, ומסמן לנהג לעצור בתחנה הקרובה ביותר לצורך הורדת נוסעים. כל זה טוב ויפה, אבל יש בכך גם בעיה קטנה. כאשר לפעמים קורה מצב שבו לוחצים על הכפתור בטעות, זה עשוי להיות נורא מביך. הטעות הזו עשויה לנבוע מתוך בלבול או חוסר ריכוז, אבל בין כה וכה – ללא ספק, רגע העצירה של הנהג, והשתיקה השוררת ברגע הזה – תבטיח לכם דקות אחדות של מבוכה וחוסר נעימות. 

 

תגובות