יוצאים לחופשה עם החברים? איך לחסוך בעלויות?. איה בן עזרי

יוצאים לחופשה עם החברים? איך לחסוך בעלויות?

הקיץ זה הזמן שלנו לבלות ולצאת עם החבר'ה הקרובים לחופשה ביחד, מסוג החופשות החלומיות שמשאירות אצלנו זיכרונות טובים לכל החיים. הבעיה עבור רבים מבני הנוער כיום היא כמובן העלות של החופשה – לא זול לצאת לחופשה סטנדרטית הים, אלא אם כן עושים זאת בצורה חכמה וכמו שצריך. איך נוכל לחסוך בעלויות חופשת החברים שלנו אבל עדיין להבטיח שתהיה חופשה אגדתית ומלאה בכיף ועניין?

פרסומת

למצוא את העסקאות המשתלמות – דילים לאילת כולל טיסות

בואו נשים את הדברים על השולחן – אם נכל להרשות לעצמנו, כולנו היינו מעדיפים חופשת חברים באילת, ואם אפשר להגיע לשם בטיסה – בכלל זו תהיה חופשה מהסרטים.

החדשות הטובות הן כי זה לא בשמיים, ואפילו אפשר להשיג חופשה שכזו במחירים משתלמים וממש אטרקטיביים, כאלו שיאפשרו לנו לחסוך בעלויות ולשמור כסף בצד בשביל היציאות והאטרקציות באילת. 

איך משיגים את זה? מתחילים בחיפוש באינטרנט של דילים לאילת כולל טיסות, או חיפוש ישיר של טיסות דרך ארקיע לאילת. מהר מאוד תגלו שיש לא מעט אפשרויות וסוגים שונים של דילים לאילת כולל טיסות, דילים שיפתיעו אותנו במחירים ויאפשרו לנו כאמור לחסוך חלק משמעותי מהכסף שתכננו להוציא על החופשה הזו.

כמובן שכמה שניזכר יותר זמן מראש, כך הסיכויים שלנו אכן למצוא דילים משתלמים לחופשה באילת הם גבוהים יותר. אם נזכרתם רק עכשיו, ממש לקראת סיום הקיץ והחופש הגדול, עדיין יש סיכוי לא רע למצוא דילים משתלמים כי השנה ישנם הרבה מאוד ביטולים של חופשות כי הרבה מאוד אנשים חוששים מהקורונה או מסגרים. אפשרות נוספת היא לדחות את החופשה כמה שאתם יכולים – לסוף החגים או אפילו לאחריהם. אז בטוח תמצאו דילים משתלמים עם ארקיע לאילת, מפני שאחרי שהחופש הגדול והחגים עוברים התפוסה בטיסות התעופה ובבתי מלון באילת יורדת בצורה חדה. אז ארקיע ובתי המלון באילת מתחילים להילחם עם המתחרות על כל לקוח, ואנחנו יכולים להרוויח מזה חופשת חברים זולה ומשתלמת במיוחד...

© איה בן עזרי

לחסוך איפה שאפשר במהלך החופשה 

אם אתם רוצים לחסוך עוד בעלויות, מעבר לחיסכון שבמציאת דילים לאילת כולל טיסות (או לכל מקום אחר אליו רוצים לצאת בחופשה), כדאי לנסות ולחפש אחר המקומות בהם אתם יכולים לקצץ בעלויות במהלך החופשה. בדרך כלל ישנם לא מעט מקומות כאלו, אשר יאפשרו לנו לחסוך לא מעט בעלויות החופשה.

למשל – אטרקציות. אתם לא באמת חייבים לשלם הרבה כסף לאטרקציות למיניהן במהלך החופשה. כל מה שצריך זה את החברים ואת הים. חוץ מזה אין צורך להוציא כסף על אטרקציות תיירותיות יקרות, החופשה תהיה מספיק מעניינת ומהנה גם בלי זה. גם באוכל תמיד אפשר לחסוך – אל תשתוללו ונסו לא לאכול בחוץ כל ארוחה במהלך החופשה. מדי פעם מספיק לקנות חומוס וכמה סלטים וירקת בסופר ולהכין לעצמכם, במקום לשלם מחירים מופקעים עבור אוכל בחוץ...