לא לדתיים בלבד: כך פרשת השבוע עוזרת לבני הנוער. מתוך "להתחיל מבראשית", באדיבות יחסי ציבור

לא לדתיים בלבד: כך פרשת השבוע עוזרת לבני הנוער

לכבוד השקת הפרויקט "להתחיל מבראשית": איחדנו לקבוצת ווטסאפ אחת בני נוער דתיים עם בני נוער חילוניים ושמענו מהם על החיבור לפרשת השבוע, הסקרנות שזה עורר בהם והדילמות שזה פתר להם ביום יום

בשיתוף עם עמותת סולמות

עמותת "סולמות" השיקה לאחרונה פרויקט חדש ומיוחד המנגיש את נושא היהדות, המסורת ופרשות השבוע לכולם, ובעיקר למי שלא מנהלים אורח חיים דתי. לפרויקט קוראים "להתחיל מבראשית" ולמעשה מדובר בסדרת רשת קומית חדשה, שתעלה מדי שבוע ב-ynet.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

במסגרת הסדרה אנו עוקבים אחר משפחה חילונית. בני המשפחה נעים בתוך הסיפור הקומי, המתרחש בימינו - לפרשת השבוע, על הסוגיות, השאלות והתובנות העולות מהקריאה בה. הסדרה נולדה במטרה להנגיש לכל ישראלי את הספרות היהודית הקנונית והעתיקה, ולהפוך את העיון בפרשת השבוע לחלק בלתי נפרד מהזהות היהודית והישראלית המשותפת לכולנו.

© באדיבות יחסי ציבור

פרשת השבוע היא מחזור של 54 פרשות מחמשת חומשי התורה, הנקראים לכל אורך השנה. כל פרשה נקראת במלואה מידי שבת, ובכל אחת מהפרשות ניתן למצוא מסר ייחודי שיכול ללמד אותנו רבות, לא רק על המסורת והדי-אן-איי היהודי, אלא גם על חיינו כיום במאה ה-21.

לכבוד השקת הסדרה, ולקראת הפרק השני, איחדנו לשיחת ווטסאפ קבוצתית בני נוער המנהלים אורח חיים חילוני יחד עם בני נוער דתיים כדי לשוחח על החיבור לפרשת השבוע, המסר שהם מקבלים ממנו וגם - אילו כלים הם רכשו מתוך הפרשיות?

תגובות