חידוש בניינים עם קבוצת עידן. adobestock אילוסטרציה

חידוש בניינים עם קבוצת עידן

בבניית בניין, הציפייה היא שהבניין יעמוד על תילו לאורך עשורים ארוכים ואף מאות שנים והם אכן עומדים בציפייה. יחד עם זאת, כשמדובר בבניין שלכם, זה לא מספיק שהבניין עומד על תילו – הוא גם צריך לשמור על ערכו ולתמוך באיכות חיים גבוהה. מטרות אלה יכולות להישחק עם הזמן במקביל לשחיקה שחווה הבניין בגין פגעי הזמן ופגעי מזג האוויר.

אם הבניין שלכם עומד על תילו אבל נראה מיושן, סובל מליקויים, בעיות איטום וליקויים אסתטיים, זה הזמן לשקול את האופציה של חידוש הבניין עם קבוצת עידן. מה זה בדיוק אומר חידוש בניין בכלל וכמובן חידוש בניינים עם קבוצת עידן בפרט? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

חידוש בניין – מה זה אומר?

ככלל, יש להבדיל בין קבלן שיפוץ בניין ובין פרויקט חידוש בניין. שיפוץ בניין הוא פרויקט גדול ונרחב שכולל שיפוץ של כל חלל הפנים של הבניין, לרוב לרבות הדירות ולא רק השטחים המשותפים בבניין. חידוש בניין הוא פרויקט שמתמקד יותר במעטפת החוץ של הבניין וכולל תיקוני בטון, איטום, צביעה, חיפוי, חידוש חלונות, הוספת מרפסות וכדומה. מעטפת החוץ היא החלק בבניין שנפגע משמעותית יותר מחלל הפנים, כאמור בגין פגעי הזמן ומזג האוויר. חידוש של מעטפת הבניין מיועד כמובן לשקם את האסתטיקה הכללית של הבניין, אבל גם להוסיף איכות חיים ולהעלות את ערך הדירות בבניין.

© adobestock אילוסטרציה

מה כולל פרויקט שיפוץ בניין?

פרויקט שיפוץ בניין יכול לכלול שורה ארוכה של מהלכים, רובם מתמקדים במעטפת החוץ של הבניין ובשטחים המשותפים בו. בין המהלכים המרכזיים שתוכלו לכלול בפרויקט חידוש בניינים עם קבוצת עידן, תוכלו למצוא את הבאים:

  • תיקוני בטון – תיקוני סדקים, חורים ושברי בטון, טיפול בברזל חשוף ולמעשה חידוש שלד הבניין ושכבת הבידוד הראשונית שלו

  • צביעה – צביעת בניין מחיר מעולה לביצוע באמצעות צבע עמיד לפגעי מזג האוויר. במבנים ללא חיפוי מדובר בצביעה של כל חזיתות הבניין בכל שטחן. במבנים עם חיפוי, מדובר בדרך כלל בצביעה של הכניסה לבניין

  • חיפוי חוץ – חיפוי חוץ יכול לכלול פעולות שונות כמו איטום חיפוי חוץ, חיזוק חיפוי חוץ, ניקוי חיפוי חוץ או החלפת החיפוי בכלל. מהלך החיפוי הוא למעשה המהלך המרכזי שמעניק לבניין מראה מחודש, מודרני וכזה העומד בסטנדרטים העדכניים של התחדשות עירונית ושל ענף הבנייה בכלל.

  • הוספת מרפסות – במסגרת פרויקט חידוש בניינים עם קבוצת עידן, תוכלו לבצע מהלך חשוב של הוספת מרפסת פלדה תלויה לכל דירה. במסגרת זו נבנית מרפסת מרווחת ומודרנית לכל דירה, מה שמעניק לחזית הבניין מראה מחודש ויוקרתי וכמובן מעניק לדיירי הבניין תוספת איכות חיים משמעותית שלא הייתה קיימת קודם לכן. הוספת מרפסות מהווה מרכיב מפתח בהשבחת ערך הדירות, הן בגין הגדלת שטח הדירות והן בגין הוספת הפיצ'ר של מרפסת פרטית.

  • החלפת חלונות ותריסים – במסגרת פרויקט חידוש בניין תוכלו לבצע חידוש של כל החלונות והתריסים בבניין, להתקין חלונות אלומיניום בעיצוב לבחירתכם והחלפת תריסים לתריסים ידניים או חשמליים לבחירתכם.

  • שיפוץ הכניסה לבניין – במסגרת שיפוץ הכניסה לבניין תוכלו לשלב החלפה של קיר זכוכית, החלפת דלת הכניסה לבניין, הוספת אינטרקום, חידוש יסודי של כל מראה הכניסה וכן שיפוץ לובי הכניסה לבניין.

  • איטום – איטום בניין הוא מרכיב מפתח נוסף בפרויקט חידוש בניינים עם קבוצת עידן ובמסגרתו מבוצע איטום של כל הבניין לרבות איטום אריחי החיפוי ומערך החיפוי כולו, איטום פינות המבנה, איטום חלונות, איטום גג ואיטום קו החיבור של המבנה עם הקרקע. מהלך זה חיוני במיוחד במבנים מיושנים הסובלים מרטיבות, אך חשוב לבצעו בכל פרויקט חידוש בניין על מנת להבטיח עוד מספר עשורים של שקט בכל הקשור לעמידות הבניין לפגעי מזג האוויר ושיפור רמת הבידוד בחללי הפנים.

  • שיפוץ שטחים משותפים – במסגרת שיפוץ שטחים משותפים בפרויקט חידוש בניין תוכלו להחליף את הריצוף של חדר המדרגות, להחליף מעקה, לצבוע ולחדש את קירות הפנים של חדר המדרגות, להסדיר תאורה חדשה, לשפץ את לובי הבניין ואף לבצע החלפת דלתות כניסה לכל הדירות. כמו כן, רכיב זה כולל אפשרויות נוספות כמו הוספת חניות פרטיות, עיצוב גינה, שבילים, שערים וגדרות.

  • הוספת מעלית – במסגרת פרויקט חידוש בניינים עם קבוצת עידן תוכלו גם לבצע מהלך משמעותי של הוספת מעלית לבניין וזאת, כתלות במגבלות ההנדסיות ובהיתרי הבנייה שניתן יהיה להשיג לטובת העניין.

חבילת שירות מקצה לקצה של קבוצת עידן

פרויקט חידוש בניין הכולל את הרכיבים הנ"ל או אפילו את חלקם בלבד, דורש סט שלם של מהלכים, אותם יש לבצע בצורה מסודרת תחת ניהול פרויקט מודרני ומקצועי. את רכיב ניהול הפרויקט הזה מספקת לכם קבוצת עידן מקצה לקצה ותחת קורת גג אחת:

  • ייעוץ והצעת מחיר – בשלב ראשון יסייע לכם הצוות המקצועית של קבוצת עידן להבין בדיוק מהן הפעולות הנדרשות לביצוע ומהן הפעולות האפשריות לביצוע, תוך פירוט עלויות והשפעות כל מהלך על איכות החיים בבניין ועל שווי הדירות בו.

  • תכנון אדריכלי – קבוצת עידן אחראית לגבש תכנית בנייה מסודרת עם אדריכל מקצועי ולאשר את תכנית הבנייה על ידי מהנדס קונסטרוקטור. במסגרת התכנון האדריכלי תוכלו לראות בדיוק את כל מפרט השינויים הצפויים בבניין ולראות את התוצאות הסופיות בעיני רוחכם.

  • הוצאת היתר בנייה – קבוצת עידן אחראית על הגשת בקשה לקבלת היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בישוב מגוריכם וניהול כל ההתקשרות מול הוועדה עד לקבלת ההיתר עם מרב האישורים שניתן להשיג לטובת הפרויקט.

  • ניהול פרויקט – במסגרת רכיב ניהול הפרויקט, אחראית קבוצת עידן על גיוס כל אנשי המקצוע, הקבלנים והיועצים הנדרשים על מנת להשלים את הפרויקט בצורה הטובה ביותר וכן על רכש חומרי גלם, ציוד, מיכון הנדסי כבד ועוד. ניהול הפרויקט מבוסס על עמידה קפדנית בלוחות זמנים, מסגרת תקציבית ותנאי היתר הבנייה והוא מבוצע בסטנדרטים מודרניים, שמבטיחים לכם סדר וודאות לאורך הפרויקט כולו.

  • ביצוע – לבסוף, קבוצת עידן אחראית גם על ביצוע הפרויקט בפועל. קבוצת עידן היא חברה קבלנית רשומה עם רישיון ג200 המאפשר לה לבצע את כל סוגי העבודות הנדרשות במסגרת פרויקט חידוש בניין. קבוצת עידן מקפידה מאוד על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה, הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפונקציונלי של חידוש הבניין.

  • ליווי מלא – לאורך הפרויקט כולו תוכלו ליהנות מליווי מלא של קבוצת עידן, ליווי ופיקוח הנדסי על הפרויקט ואף אפשרות לגייס מפקח בנייה מטעמכם, על מנת להבטיח את האינטרסים שלכם בפרויקט באופן עצמאי לחלוטין.

  • מימון עירייה – במקרים בהם זה אפשרי, בדרך כלל כאשר חידוש הבניין עומד במדיניות ההתחדשות העירונית של העירייה, קבוצת עידן תסייע לכם להסדיר את נושא המימון מול העירייה שתספק לכם הלוואות ללא ריבית וללא הצמדה לטובת הפרויקט.

מהן אפשרויות העיצוב העומדות בפניכם?

קבוצת עידן מעמידה לרשותכם את האפשרות לבחור כל עיצוב מועדף עליכם לצורך חידוש מעטפת הבניין, כמובן בכפוף להיתר הבנייה שיינתן לפרויקט. כידוע, כל תוספת בנייה וכל שינוי מבני, מחייבים קבלת היתר בנייה מן הרשות המקומית בה ממוקם הבניין. הרשות המקומית מעוניינת לחדש את הבניינים המיושנים בשטחה, אך היא גם מקפידה מאוד על אחידות אסתטית, סדר תכנוני ועמידה בכללי מדיניות התכנון והבנייה בעיר. בהתאם לכך, בוחנת קבוצת עידן את כל האפשרויות הקיימות לעיצוב חזיתות הבניין על פי הכללים של הרשות המקומית בתחומה אתם מתגוררים ובהתאם לכך בונה עבורכם את התכנית האדריכלית לפרויקט בשיתוף פעולה מלא עם כלל הדיירים או הנציגות הנבחרת שלהם.

קבוצת עידן מתמחה בפרויקטים של חידוש בניינים ועל כן יודעת להשיג עבורכם את המקסימום האפשרי במסגרת חוקי העזר העירוניים בכל עיר ועיר בישראל. לחברה מומחים בענף התכנון והבניין, אשר יודעים להכווין את הפרויקט כבר מתחילתו וכן יודעים לעבוד בצורה יעילה מול הרשות המקומית, בכדי להבטיח היתר בנייה מקסימלי שעונה בצורה מרבית עד מלאה לדרישות המשתקפות מתכנית הבנייה שגובשה כמובן, על פי טעמכם ובחירותיכם.

מכל הסיבות האלה ולא פחות מכך, מהסיבה שקבוצת עידן מקפידה מאוד על מזעור עלויות ושמירה על מסגרת תקציבית הגיונית לפרויקטים של חידוש בניין, אם אתם אכן מרגישים שהבניין שלכם זקוק לזריקת עידוד ואם אתם רוצים גם ליהנות מהשיפור המשמעותי באיכות החיים כמו גם מהשבחת ערך הדירות בבניין, אתם בהחלט רוצים לבחון תחילה את אופציית ביצוע הפרויקט בליווי קבוצת עידן, שמעניקה לכם כאמור, את כל רכיבי הפרויקט מא' ועד ת' מבלי שאתם צריכים לדאוג לדבר.

© adobestock אילוסטרציה