המקומות שאנחנו בטוחים שהם רדופי רוחות. adobestock

המקומות שאנחנו בטוחים שהם רדופי רוחות

אזהרת טריגר: סיפורים מפחידים במיוחד! רגע לפני העונה החדשה של ״הסודות של סאלפר ספרינגס״, נכנסנו אל אווירת הסדרה ואספנו כמה מקומות מציאותיים שכולם בטוחים שהם אכן רדופי רוחות

בשיתוף עם דיסני ישראל

לכבוד השקת העונה השנייה של ״הסודות של סאלפר ספרינגס״(החל מה-2 במרץ, כל רביעי ב-21:00 בערוץ דיסני ישראל), העוסקת בבית מלון רדוף רוחות, החלטנו לאסוף עוד כמה מקומות מרחבי העולם שאנחנו בטוחים שהם רדופים. זהירות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בעונה הקרובה, מסעות המסע בזמן של גריפין והרפר נמשכים, והפעם לוקחים אותם כל הדרך חזרה לשנת 1930. הם יגלו את הקשר של הארפר למלון, את מקור הפורטל ואת זהות רוח הרפאים! 

© באדיבות דיסני ישראל

אבל בינתיים, למי שמעוניין להיכנס לאווירת הפחד והרוחות - קבלו כמה סיפורים מפחידים במיוחד, לבעלי לב חזק בלבד!

איסלה דה מונייאקס (אי הבובות), מקסיקו סיטי

המקום האפל נמצא בין שתי תעלות במקסיקו סיטי. האגדה מספרת כי השומר של האי הוטרד לא מעט מהעובדה שנערה טבעה באי ובעקבות כך החל לאסוף אלפי בובות (קריפיות למדי) ותלה אותן על העצים כדי לנסות לפייס את רוחה. מטיילים באי טענו כי בכמה מקרים הבובות פקחו את עיניהן והסתכלו עליהם.

© adobestock

הקטקומבות של פריז

מדובר באתר קבורה מפורסם בפריז ששרד מתקופת האימפריה הרומית. למעשה המקום בכלל נבנה כמחצבת אבן גיר, אך הומר לאתר קבורה המוני. מספרים כי קבורים שם כשישה מיליון בני אדם, עובדה שהספיקה לכולם לפתח תיאוריה ולפיה הרוחות מבתי הקבורות מסתובבות חופשי ברחובות העיר ויש הטוענים כי הם גם הוקלטו! אגב, במקום קיימים סיורים מודרכים. הייתם מסכימים לבקר שם?

© adobestock

עמק המלכים, מצרים

יש כמה טענות כי קברו של פרעה תות ענח' אמון שבמרכז הפירמידה מקולל! התיאוריה המפחידה מספרת כי מי שיעז להפריע למנוחתו של פרעה יסבול עד מאוד (בלשון המעטה). יש לא מעט סיפורים בנושא, כמו למשל כמה מחברי צוות חפירה ומטיילים ראשונים במקום שהחלו למות בזה אחר זה מסיבות מסתוריות ובמפתיע - מה שגרם לייחס קללה למקום. בנוסף, בעבר צצו כמה דיווחים כי במקום נראה גבר הלבוש בבגדים מהמאה ה-19 ששוטט מתחת לאבנים העתיקות. 

© adobestock

בניין Joelma בסאו פאולו שבברזיל

בשנת 1974, מהלך שריפה בבניין, 13 דיירים החליטו להשתמש במעלית (מה שלא מומלץ לעשות בשעת שריפה) ולא ברור מה עלה בגורלם. מאז הבניין כונה "המסתורין של 13 הנשמות".

© adobestock אילוסטרציה

המבנה הנטוש בשכונה

טוב, אולי לא מדובר במקום ספציפי. אבל לרובנו יש איזה מבנה מוזר או מלחיץ שנראה נטוש לחלוטין כבר שנים טובות. כל אחד מאנשי השכונה ימציא את הסיפור הקריפי שלו סביב הבניין, אבל לאף אחד לא תהיה גרסה אחידה. כולם יפחדו להיכנס, לא ברור מה הולך בתוכו אך מה שבטוח - לשם אנחנו לא נתקרב בשעת חשיכה. פחד!

© adobestock אילוסטרציה
תגובות