למי שרוצה לרגש באמת - משלוחי פירות. פרימדונה

למי שרוצה לרגש באמת - משלוחי פירות

רוצים לארגן אריזה מיוחדת של משלוחי פירות לאנשים שאתם אוהבים במיוחד? מעוניינים להפתיע קרוב משפחה לרגל חגיגה פרטית שלו ואין לכם בדיוק רעיונות? תחשבו טבעי – הצעת מגשי פירות יכולה להיות רעיון מעולה ויצירתי במיוחד שלא תשאיר אף חך יבש! פירות הם בריאים, צבעוניים, מתוקים ובעלי ניחוחות מופלאים שמקשטים כל סעודה וחגיגה. אי אפשר בלעדיהם, ועכשיו הם עושים קאמבק רציני בכל התחום של ההפתעות והצעות ההגשה החדשניות!

רוצים להפתיע את יקירי ליבכם? כמה רעיונות מעניינים

בת זוגתכם, אחותכם או קרובת משפחה עברה לידה והיה לה בכלל לא פשוט. היא עברה מלחמה עצומה ונצחה אותה עם תינוק/ת בריאה, תודה לאל. עם מה תוכלו לשמח אותה במיוחד? חטיפים? שוקולדים? זה כבר נדוש ומוכר. מה עם מגשי פירות עסיסיים ובריאים? הפירות מכילים שלל ויטמינים ומינרלים שלא רק ינעימו את השהות של היולדת בטעמים מופלאים, אלא גם יעזרו לה להחזיר את הערכים התזונתיים והחיוניות שלה למיטבה!

מה לגבי הצעת הגשה?

תוכלו להציע את המגש בגדלים שונים, אם זו סלסילה, מגש שטוח או קערה יוקרתית. תלוי לפי האופי של מקבל השי וסוג של האירוע. תוכלו להשקיע בסלסילה מהודרת שתוכל לשמש את מקבל הדורון לאחר מכן בתור פריט נוי בסלון. לאירועים המוניים, לעומת זאת, נהוג לערוך על גבי שולחנות הכיבודים מגשי פירות על גבי מגשים פשוטים יותר.

אפשר לסדר את הפירות בכל מיני סידורים. יש שירצו להבליט את היופי השלם של כל פרי ופרי, ויבחרו לא לפרוס אותם לפרוסות אלא להציגם במלואם או חלקית. לעומת זאת, יש פירות שממילא לא נהוג לפרוס אותם כמו פירות קטנים – ענבים, אוכמניות, פטל, תותים וכדומה. פירות גדולים כמו אבטיח, מלון ואף אננס כדאי ומומלץ לפרוס אותם לפלחים או חתיכות קטנות ולסדרם בראוי.

© פרימדונה

להזמין פירות איכותיים וטריים

חשוב מאוד להזמין רק דרך חברה שמכינה מגשי פירות איכותיים סוג א'. לא תרצו להשקיע כל כך במארז ובסוף הפירות יתקלקלו דרך משלוחי פירות אחרי פחות משעתיים. בחרו בחברה שמשקיעה בכם וביקירי ליבכם!

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.