לחגוג אירועי שמחה עם מגוון הפעלות ואטרקציות. adobestock (אילוסטרציה)

לחגוג אירועי שמחה עם מגוון הפעלות ואטרקציות

איך מתכננים יום הולדת? איך מתכננים מסיבה? השאלות האלו פוקדות אנשים רבים שצריכים לתכנן אירוע שמחה. הלכנו לבדוק עם פורטל קרמל איך מבצעים זאת בצורה הטובה ביותר וקיבלנו מספר טיפים ורעיונות.

פרסומת

טיפ מספר 1 – כמות אנשים וגיל האנשים

הדבר הראשון שיש לבדוק בכל אירוע של ימי הולדת או מסיבות הוא כמובן כמות האנשים וגיל האנשים. שני פרמטרים אלו יקבעו הרבה דברים בהמשך כמו: מיקום האירוע, כמות האטרקציות, כמות האוכל ועוד דברים שלכמות ולגיל יש משמעות בהם. לכן זה חייב להיות השלב הראשון בכל תכנון של אירוע.

טיפ מספר 2 – מיקום האירוע

השלב הבא בתכנון של אירוע הוא כמובן מציאת המיקום. אם אתם מעוניינים להביא את האטרקציות אליכם, הרי שאתם מתכננים לחגוג בבית או במקום שהשכרתם מראש כמו צימר וילה וכדומה. חשוב מאוד להחליט על מיקום האירוע כבר בהתחלה ולפי זה להתאים את האטרקציות השונות. יש אטרקציות שיש להגיע אליהם ויש אטרקציות שיכולות להגיע עד אליכם. לפני שמבצעים הזמנה חשוב לברר זאת.

טיפ מספר 3 – בדיקה על מספר אטרקציות ובחירה מבניהם

הדבר הבא שיש לבדוק הוא כמובן אטרקציות וגם רעיונות ליום הולדת ומסיבות. זה בדיוק הזמן להתחיל להעלות רעיונות, לחשוב על כל הדברים היצירתיים שהייתם רוצים שיהיו בחגיגה ולבדוק אילו אטרקציות קיימות כיום ויכולות להתאים לכלל המשתתפים. ניתן ואפילו מומלץ להיכנס לפורטל קרמל או לחפש קטגוריות הקשורות למסיבה שלכם. ודאי תמצאו מגוון רעיונות שיכולים להתאים, בניהם שלל מפעילים שיכולים להגיע אליכם ושלל רעיונות למקומות שניתן להגיע אליהם ולחגוג יחד. 

© adobestock | אילוסטרציה

טיפ מספר 4 – אוכל 

החלק של האוכל הוא אחד הדברים החשובים במסיבה. אוכל מחבר בין אנשים והמשתתפים מחכים גם לו. חשבו, כמה כסף מהתקציב ילך על החלק הזה. שבו יחד עם המארגנים וחברו תפריט מראש. לאחר מכן תחליטו מה יהיה זול יותר, האם כדאי להכין בבית או שכל משתתף יכין משהו, או שמא, עדיף להזמין אוכל ממקום מסוים. אלו דברים שיש לשקול כחלק מתכנון התקציב שלכם למסיבה. 

טיפ מספר 5 – לחפש הנחות ושוברים

דבר אחרון שחשוב בתכנון של מסיבות או יום הולדת הוא כמובן מציאת הנחות ושוברים לאטרקציות השונות. אטרקציות יכולות לעלות הרבה כסף, אך אם אנו מוצאים שוברים, הנחות וקופונים, אנו יכולים לשלב מספר אטרקציות באותו תקציב. איפה אפשר למצוא הנחות ושוברים? כיום ניתן למצוא אותם בפורטל קרמל בעולם השוברים המציעים מגוון אטרקציות הכוללות הנחות של עד 50%. 

טיפ מספר 6 – קישוטים 

כל מסיבה זקוקה לקישוטים. יש חנויות ספציפיות שמוכרות את הפריטים האלו במחירים זולים ואם אתם ממש רוצים להוזיל את הנושא, תמיד אפשר להזמין מראש באינטרנט, רק חשוב לתכנן זאת כמה חודשים מראש.