חג בדרכים: כך תעבירו את הזמן בנסיעות ארוכות. ADOBESTOCK

חג בדרכים: כך תעבירו את הזמן בנסיעות ארוכות

החגים כאן וזה הזמן לצאת לטייל, רק שלפעמים כדי להגיע ליעד מגניב או אטרקציה מעניינת צריך לנסוע... רחוק • אז איך מעבירים את הנסיעה הארוכה? ממשחקי חברה ועד פלייליסט משפחתי, ריכזנו לכם את כל העצות שלנו כיצד להעביר את הנסיע בנעימים!

תקופת החגים בדיוק מגיעה ועימה הרבה מאוד טיולים עם המשפחה ונסיעות לא קצרות. פעמים רבות אנו עלולים להשתעמם ולהרגיש שהזמן נמרח באותן נסיעות ובדיוק בגלל זה, אנחנו כאן כדי למנוע את התופעה - הנה מספר עצות שיעזרו לכם לנצל את את הזמן ולהעבירו בנעימים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

© ADOBESTOCK

משחקים עם המשפחה

אין הרבה הזדמנויות בהן כל המשפחה מתלכדת ביחד ונסיעה כזו היא אחלה הזדמנות לכך, יש הרבה משחקים שנועדו לנסיעות ופירוט לכך תוכלו למצוא באינטרנט בקלות, כמו למשל "בום 7", "ארץ עיר", "מי בא למסיבה" (משחק עם חוקיות) או "לא נספיק לשיר" (בוחרים מילה ושירים את כל השירים שכוללים אותה).

לשמוע שירים/פודקאסטים 

אין כמו להביט מהחלון ולהאזין לפלייליסט מוצלח. אז לפני שנוסעים דואגים לארגן פלייליסט במיוחד לנסיעות. אפשר גם למצוא ב'ספוטיפיי' ובשאר אפליקציות פודקאסטים מעניינים ומלמדים במגוון עצום של נושאים, שרלוונטים לכל המשפחה.

© ADOBESTOCK

שיחות עומק עם המשפחה

אולי זה נראה מובן מאליו אבל בחיי היומיום לא תמיד יוצא לנו לשוחח עם בני המשפחה ובדיוק בגלל זה כדאי לנצל את הזמן בנסיעה כדי לשוחח, להעלות נושאים שרציתם לדבר עליהם, להתעדכן ואולי אפילו נגלה דברים חדשים על בני המשפחה שלנו.

לראות סרט

נסיעה עלולה להיות ארוכה וזה בדיוק למה יהיה נחמד להעביר אותה בעזרת סרט טוב בנייד או בטאבלט. עצה שלנו, אם אפשר להוריד את הסרט מראש למכשיר, עשו זאת למקרה ותעברו בדרכים ללא קליטה וכמובן - אל תשכחו מטען.

להנות מהנוף

לפעמים אנחנו לוקחים את זה קצת כמובן מאליו אבל האמת היא שנוף, בייחוד שהוא שונה ממה שאנחנו רגילים בשגרה, יכול להיות מאוד יפה ומעניין. יותר מזה, אתם תופתעו לגלות שאולי אתם לא מכירים את הארץ כמו שחשבתם ותגלו עליה דברים חדשים. לכן אנחנו ממליצים לכם בחום בפעם הבאה שאתם במכונית , לא לשכוח להביט החוצה ולהנות ממה שמשתקף לכם מהחלון.

© ADOBESTOCK
תגובות