קסדה לאופנוע – בטיחות מעל הכל!. אופנוסנטר - ישי כהן

קסדה לאופנוע – בטיחות מעל הכל!

אופנועים, קטנועים וכלי רכב דו גלגליים באופן כללי הם נפוצים מאוד בישראל, ומהווים פתרון נהדר להתניידות בכבישי הארץ מכמה בחינות שונות. אך לפני שבכלל עולים על כלי רכב דו גלגלי, הדבר החשוב ביותר לו צריך לדאוג הוא כמובן – בטיחות.

כתבה פרסומית

כאשר מדובר בבטיחות בנהיגה על אופנוע, האביזר הראשון בו חובה להצטייד הוא כמובן קסדה טובה לאופנוע, מתאימה במידות באופן אישי, ואיכותית. אילו סוגים שונים ועיקריים של קסדות לאופנועים ניתן למצוא וכדאי להכיר, ומה חשוב לוודא לפני שקונים?

קסדות לאופנועים – אפשרויות עיקריות

כיום כבר אין כל צורך להסתפק בקסדת אופנוע סטנדרטית, פשוטה ורגילה. ניתן ומומלץ להתאים את הקסדה שרוכשים למאפיינים וההעדפות שלכם ושל האנשים שרוכבים אתכם.

אחת האפשרויות האטרקטיביות שכדאי להכיר בהקשר זה היא קסדה נפתחת – זוהי קסדה אשר חלקה התחתון נפתח למעלה, וכך מאפשר לנו לחשוף בקלות את מרבית הפנים ולהתנהל בקלילות ובפשטות גם ללא צורך להוריד ולשים חזרה את הקסדה בכל פעם שרוצים לעצור לרגע, לדבר עם מישהו או לשתות כמה לגימות מהבקבוק. 

© adobestock (אילוסטרציה)

סוגים נוספים של קסדות לאופנועים שכדאי להכיר הן קסדות לילדים ולנשים. במקרה של קסדה לילדים, חשוב מאוד כמובן להשתמש בקסדה אשר מתאימה לגודל של ראשם, ולא תהיה חופשיה או משוחררת, אפילו לא קצת. רק כך היא באמת תספק הגנה מלאה, ומדובר בעניין בטיחותי ראשון במעלה בו אין לזלזל!... 

כמו כן, ניתן למצוא קסדות לאופנועים המתאימות לסוגי רכיבה שונים – קסדות לרכיבת שטח, קסדות 3/4 וקסדת חצי וכיוצ"ב. 

למצוא את הקסדה המתאימה עבורכם

בטרם רוכשים קסדה לאופנוע חשוב להכיר את הסוגים והאפשרויות השונות, ולהתאים את סוג הקסדה המתאים ביותר לצרכים שלכם, הן מבחינת סוג הרכיבה והן מבחינת הגיל וצורת הגוף של הרוכבים. קסדה אינה אביזר זול בדרך כלל (למרות שניתן למצוא מבצעים מצוינים), וחשוב לקנות אחת שבאמת תתאים לכם ותשרת אתכם נאמנה במשך שנים קדימה. חשוב שתהיה זו קסדה של חברה מוכרת וידועה, ברמת איכות גבוהה. רק כך נוכל להיות שקטים ובטוחים כי אנחנו והאנשים שרוכבים איתנו באמת בטוחים ככל הניתן. עם בטיחות לא משחקים...

מוזמנים למצוא את הקסדה המושלמת והמתאימה ביותר עבורכם

במידה ואתם רוכבים, או מחפשים אחר מתנה טובה לאדם קרוב אליכם אשר רוכב על אופנוע, אתם מוזמנים בחום לבקר באתר האינטרנט של רשת אופנוסנטר, ציוד לאופנועים ואביזרים לאופנועים בכתובת: https://ofnocenter.co.il/ למציאת קסדות לאופנועים המותאמות לכם באופן אישי. תוכלו גם ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1-801-711-884. אנו מציעים מגוון רחב ועשיר של קסדות לאופנועים ברמת האיכות הגבוהה ביותר. נוחות מקסימאלית ובטיחות חסרת פשרות גם יחד! כנסו לאתר להיווכח בעצמכם וצרו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי.