מורן נחום - חופשת כריסמס מתחילה פה!. מורן נחום - כריסמס (יחצ)

מורן נחום - חופשת כריסמס מתחילה פה!

מורן נחום, בעלת סוכנות התיירות "נחום תיירות" מסבירה כי השנה בשנת 2022 הביקוש ליעדי כריסמס קפץ ב89 אחוזים לעומת השנה שעברה. בהחלט רואים שמשבר הקורונה כבר לא בראש סדר העדיפויות של האנשים והם מעדיפים לטוס וליהנות מחופשת כריסמס באווירת חג המולד בחו"ל. אז שואלים את עצמכם מהם היעדים המובילים? זו הרשימה!

כתבה פרסומית

לא יודעים לאיפה כדאי ומומלץ לטוס בדצמבר בכריסמס (חג המולד)? מורן נחום סוכנת הנסיעות הכינה עבורכם את כל ההמלצות על יעדים לוהטים במיוחד!

וינה בכריסמס

וינה היא עיר יפה עם היסטוריה ותרבות עשירה. ידועה בזכות שווקי חג המולד, שהם המפורסמים ביותר בעולם.

מורן נחום מסבירה ששוקי חג המולד של וינה לא רק מפורסמים אלא גם מגוונים מאוד. ישנם למעלה מ-200 דוכנים שונים המציעים מגוון רחב של סחורות, ממעדנים מקומיים ועד מתנות בינלאומיות. אפשר למצוא הכל מנרות בעבודת יד ועד יין ובירה מתוצרת מקומית, עבודות יד מסורתיות ועד בגדי צמר איכותיים ועוד ועוד.

הדוכנים בשווקי חג המולד של וינה מציעים מוצרים רבים ושונים המהווים את המתנות המושלמות לחברים ולמשפחה. בנוסף למוצרים הללו, יש גם הזדמנויות רבות לבידור כמו הופעות מוזיקה חיה או אפילו משטח החלקה על הקרח!

© מורן נחום - כריסמס (יחצ)

ע"פ מורן נחום זהו המקום המושלם לחג המולד עם שווקי חג המולד הרבים, עוגיות חג המולד המסורתיות ושאר מסורות חגיגיות שנחגגות בתקופה זו של השנה.

חג המולד בוינה הוא חוויה מדהימה. מהאווירה החגיגית ועד האוכל והמשקאות הטעימים, יש כל כך הרבה מה לעשות ולראות בתקופה זו של השנה. יש גם מסורות רבות שאתה יכול לקחת בהן חלק כמו צפייה בבני מזמור שרים או החלקה על הקרח על התעלה הקפואה.

שווקי חג המולד של וינה פתוחים מנובמבר עד ה-5 בינואר ומציעים מגוון של סחורות לרכישת המבקרים כגון עבודות יד בעבודת יד, קישוטים, קישוטים ועוד. אתה יכול גם למצוא מנות וינאי מסורתיות כמו ערמונים קלויים או יין חם בשווקים אלה, וזה מושלם עבור אלה שרוצים לחוות קצת מהטעם המקומי!

העיר וינה היא ביתם של מספר שווקי חג המולד. המפורסם שבהם הוא ה-Christkindlmarkt ב-Rathausplatz.

בוינה חוגגים חג המולד עם הרבה חגיגות, שכן הוא נחשב לחג החשוב ביותר בשנה. עץ חג המולד מול הקתדרלה נדלק ב-6 בדצמבר ויש קונצרטים והופעות בכל רחבי העיר.

פראג בכריסמס

לפי מורן נחום, בתקופת חג המולד, פראג הופכת לארץ פלאות חורפית עם פתיתי שלג שיורדים מהשמיים וריח של לחם זנגביל ממלא את האוויר. העיר מציעה למבקרים הזדמנויות רבות ליהנות מתקופה קסומה זו של השנה כולל שווקי חג המולד, החלקה על הקרח, קישוטים חגיגיים ועוד.

פראג היא עיר שיש לה היסטוריה ארוכה של חגיגת חג המולד. בעבר נחגגה בעיקר המסורת הקתולית, אך בשנים האחרונות חלה עלייה בחגיגות חילוניות כמו חג ניקולאי הקדוש וסילבסטר.

פראג היא עיר שיש לה הרבה מה להציע בעונת חג המולד, את התפאורה המושלמת לשוקי חג המולד, בהם תוכלו לקנות קישוטים יפים, פינוקים טעימים ומזכרות. בעיר יש גם הרבה אורות חג המולד, שהופכים אותה למקום קסום בתקופת החורף.

בפראג תוכלו ליהנות מהמטבח הצ'כי המסורתי ולבקר בכנסיות שונות כדי להתפעל מהיופי של הארכיטקטורה שלהן. אתה יכול גם להחליק על הקרח באחד ממגרשי ההחלקה החיצוניים הרבים ברחבי העיר או לבקר באחד מהמוזיאונים הרבים. המוזיאון הלאומי הצ'כי מציע כניסה חופשית לתערוכות שלו בתקופת חג המולד, שהיא הזדמנות מצוינת לתיירים ללמוד עוד על ההיסטוריה של המדינה היפה הזו.

אמסטרדם בכריסמס

אמסטרדם היא עיר של אורות, צבע ושמחה. זהו מקום בו תוכלו לחגוג את חג המולד בצורה מסורתית, ולחוות את היופי של שוק חג המולד.

ההולנדים ידועים בפתיחות ובסובלנות שלהם, מה שהופך אותו ליעד המושלם עבור כולם. אמסטרדם היא עיר שמקבלת את כולם בזרועות פתוחות, לא משנה מה הרקע או האמונות שלו.

אמסטרדם היא מקום מושלם ללכת אליו במהלך חג המולד. העיר מלאה בקישוטי חג המולד יפים ושווקים. יש המון דרכים ליהנות מעונת החגים באמסטרדם.

אמסטרדם היא אחת הערים החגיגיות באירופה. ההולנדים יודעים לחגוג והם עושים את זה בסטייל.

שווקי חג המולד הם אטרקציה גדולה באמסטרדם והם פתוחים מנובמבר עד 24 בדצמבר. יש הרבה שווקים לבחירה, אבל הפופולריים שבהם חייבים להיות שוק הכנסייה העתיקה, Albert Cuypmarkt ו-De Negen straatjes.

כמו כן, מורן נחום מציינת שבדצמבר יש את פסטיבל האורות של אמסטרדם ואסור לפספס אותו. את הפסטיבל מומלץ לראות דרך שייט בתעלות.

דובאי בכריסמס

דובאי היא עיר שיש לה הרבה מה להציע והיא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם. לדובאי יש קסם מיוחד משלה והיא מלאה בהפתעות לתיירים.

שוק חג המולד בדובאי הוא מקום כזה שיגרום לכם להרגיש שאתם באירופה. יש לו את כל הטעמים שהייתם מצפים מפסטיבל חג המולד האירופי. אתה יכול למצוא כאן כל מיני קישוטים, אוכל, משקאות, אומנות ומלאכת יד.

דובאי בחג המולד? מורן נחום כן ממליצה! דובאי תמיד מציעה לתיירים משהו חדש לחקור במיוחד במהלך העונה החגיגית הזו. שווקי חג המולד הם מקום כזה בו תוכלו למצוא את כל הטעמים המסורתיים מאירופה וליהנות מהזמן שלכם עם המשפחה והחברים! לדובאי יש הרבה מה להציע במהלך חג המולד. מצלצול פעמוני הכנסייה, דרך ריח הקינמון והג'ינג'ר ועד למראה השלג היורד מהשמים.

ע"פ דבריה של מורן נחום, דובאי היא אחת מהערים שמתעוררות לחיים במהלך חג המולד. עיר שבה אתה יכול למצוא כל מה שאתה רוצה בתקופה זו של השנה. מהשווקים המסורתיים של דובאי ועד למרכזי הקניות, המלונות והמסעדות שלה. זוהי גם עיר עם מגוון מגוון של אירועי חג המולד שיבטיחו שלעולם לא תשתעממו באירוע המיוחד הזה. דובאי בחג המולד אינה שונה. זו תקופה של אושר ועליזות, עם שווקי חג המולד בכל רחבי העיר, אורות בכל מקום ואווירה חגיגית באוויר.

רוב האנשים חושבים שלדובאי אין שום קשר לחג המולד. עם זאת, זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת! לדובאי יש כל מה שהייתם מצפים למצוא בכל יעד אחר לחג המולד - קישוטים, מתנות, דוכני אוכל ושתייה, הופעות מוזיקה חיה ועוד!

קופנהגן (דנמרק) בכריסמס

אם אתם אוהבים אווירה אותנטית בחג המולד, אז קופנהגן היא בהחלט המקום בשבילכם השנה! קופנהגן בחג המולד הוא זמן לחגיגה ולנתינה. יש הרבה מקומות ללכת כדי ליהנות מרוח החג ואחד המקומות הפופולריים ביותר הוא שוק חג המולד בקופנהגן.

שווקי חג המולד בקופנהגן ממוקמים בכל רחבי העיר, אבל יש שניים עיקריים שמושכים הרבה אנשים. אחד ממוקם ליד גני טיבולי ואחד אחר ממוקם על Nyhavn. השווקים הללו הפכו בעצמם לאטרקציות תיירותיות כי הם כל כך יפים ומציעים כל כך הרבה מה לעשות. הם כוללים מוזיקה חיה, אוכל טעים ואווירה שגורמת לך להרגיש כאילו אתה בבית עם המשפחה.

קופנהגן היא עיר שיש בה הרבה רוח חג המולד. ניתן לראות זאת בשווקי חג המולד הרבים, בקישוטים ובאורות, ואפילו באוכל.

שוק חג המולד המפורסם ביותר הוא גני טיבולי בקופנהגן אשר פתוח מאז 1843. השוק יהיה פתוח עד ה-24 בדצמבר ומציע למבקרים בו מגוון מתנות לחג המולד לרכישה.

המקום הפופולרי הנוסף למבקרים אליו הוא כריסטיאניה שהיא בסיס צבאי ישן שהפך לקומונה היפית. היא נוסדה במקור ב-4 בספטמבר 1971 על ידי קבוצה של אנשים שרצו ליצור מרחב שבו יוכלו לחיות את חייהם בחופשיות ללא התערבות מהממשלה או המשטרה של דנמרק. כריסטיאניה היא גם ביתו של אחד משני שווקי חג המולד הרשמיים של קופנהגן אשר יהיו פתוחים עד ה-23 בדצמבר עם שפע של עבודות יד דניות, אוכל, משקאות ומוזיקה להנאת כל המבקרים.

קופנהגן בחג המולד היא קסומה בתקופה הזו. עם שווקי חג המולד בקופנהגן והאורות שמאירים את העיר, קשה שלא להוקסם מהאווירה החגיגית.

השנה, מורן נחום בעצמה החליטה לחקור איך זה לחוות את קופנהגן בחג המולד. מורן נחום: “רציתי לראות איך זה בהשוואה לערים אחרות באירופה ואיך המקומיים חוגגים את התקופה הזו של השנה ולכן אני טסה השנה לכריסמס בקופנהגן”.

ברלין בכריסמס

ברלין היא המקום המושלם להיות בו במהלך חג המולד. העיר מתעוררת לחיים עם שווקי חג המולד, אורות וקישוטים חגיגיים, ועץ חג המולד הגרמני המפורסם. קשה לדמיין שברלין כמעט והושמדה במלחמת העולם השנייה. אבל היום הוא הפך לסמל של שלום וחופש, עם אוכלוסייה שהיא מהמגוונות באירופה.

ברלין היא עיר שיודעת לחגוג את החגים. בין אם אתם מחפשים שווקי חג המולד, אורות חג המולד או מסורות חג המולד הגרמניות, בברלין יש הכל.

מורן נחום מסבירה ששווקי חג המולד בברלין הם אתר חובה במהלך החגים. לא חסר אותם בעיר ולכולם יש את הקסם שלהם. ממאכלים גרמניים מסורתיים ועד אומנויות ומלאכות שנעשו על ידי אמנים מקומיים, יש משהו לכולם בשווקים חגיגיים אלה. שוק חג המולד באלכסנדרפלאץ מציע מגוון רחב של סחורות מבגדים לאוכל ועד למתנות ליקיריכם בבית. זה גם אחד מהשווקים הגדולים בברלין כך שלא תתקשו להתמצא.

שווקי חג המולד של ברלין הם הדרך המושלמת לבלות את חופשת החורף שלך בעיר המרגשת ביותר באירופה, עם יותר מ-200 דוכנים, בידור חי ושפע של יין חם כדי לחמם אותך בלילות ברלין הקרים.

אז לאן לטוס בדצמבר? אז עכשיו אחרי שקיבלתם יעדים פוטנציאליים לטיסה לחופשת כריסמס אני מקווה שתהנו ותעשו חיים!