רוצים לעבור לרכב חשמלי? כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם עושים זאת. adobestock אילוסטרציה

רוצים לעבור לרכב חשמלי? כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם עושים זאת

ככל שהזמן חולף אנחנו זוכים לראות אותן ומהן יותר ויותר – והכוונה היא כמובן לרכבים חשמליים. עוד ועוד אנשים אשר מתכננים להתחדש ברכב, מגלים שהאפשרות של השקעה ברכב חשמלי, יכולה להיות הרבה יותר משתלמת בעבורם – וכמובן, גם לספק מענה על מלוא הצרכים והציפיות מהרכב

כתבה פרסומית

אם אתם מחפשים רכב חשמלי להלן כל מה שחשוב שתדעו על הרכב לפני שאתם מקבלים החלטה: 

להכיר לעומק את היתרונות של רכב חשמלי
אם אתם עדיין מתלבטים אם זה צעד נכון, או אולי גם שוקלים אפשרויות נוספות. בשלב הראשון חשוב שתבינו בצורה מעמיקה את היתרונות של רכב חשמלי ובעיקר את היתרונות המרכזיים:

  • עלויות תחזוקה נמוכות – רכב חשמלי כרוך כיום בעלות התחלתית גבוהה במיוחד (בהשוואה לסוגי רכבים אחרים). יחד עם זאת, מי שמחזיק ברכב חשמלי יכול לחסוך בהוצאות התחזוקה סכומי כסף אשר יכולים להגיע לאלפים רבים של שקלים בכל שנה – ולכן, הרכישה יכולה להיות ללא ספק משתלמת.

  • שגרת טיפולים מינימאלית – ברכב חשמלי אין חלקים כמו: רדיאטור, תיבת הילוכים או שמן מנוע – ולכן, גם שגרת הטיפולים של רכב מהסוג הזה תהיה פשוטה וזולה יותר. 

  • חוויית הנהיגה – אם תקפידו לבחור רכב חשמלי איכותי, אתם עתידים ליהנות גם מחוויית נהיגה נעימה ושונה מכל מה שהכרתם. כמובן, שחוויית הנהיגה תהיה מושפעת במידה רבה מהדגם בו תבחרו ויש לוודא שאתם בוחרים בדגם איכותי, אשר מותאם לדרישות ולצרכים הפרטניים שלכם. 

  • בטיחות – רכבים חשמליים נחשבים למתקדמים וחדשניים וכחלק מכך, הם לרוב גם כוללים את מערכות הבטיחות החדשניות והמתקדמות ביותר בשוק. כך שניתן להיות רגועים גם בכל מה שקשור לנושא הזה – כמובן, שגם את הנושא הזה יש לבדוק בצורה מעמיקה לפני קבלת ההחלטה. 

  • נסיעה ירוקה וידידותית לסביבה – כידוע, רכבים חשמליים נחשבים לירוקים וידידותיים לסביבה ומכיוון שהמודעות לחשיבות של שמירה הסביבה רק הולכת ועלה. מדובר גם ביתרון משמעותי של רכב זה. 

© adobestock אילוסטרציה

ומה לגבי ביטוחים לרכב חשמלי?

חשוב לציין שבאופן כללי לסוג ההנעה של הרכב אין קשר לביטוח הרכב. כך לדוגמא, ביטוח חובה לרכב, יהיה זהה במהות שלו לביטוח של רכב בנזין. יחד עם זאת, ההמלצה היא לצרף לביטוח החובה גם ביטוח מקיף איכותי. כאשר, מעבר לכל הכיסויים הרלוונטיים חשוב לשים דגש על גם נושאים נוספים כמו: נושא הטעינה – כידוע, רכב חשמלי זקוק למתקן או לעמדת טעינה – וכחלק מכך, חשוב לבטח גם את העמדה עצמה. פרמטר נוסף עליו חשוב לשים דגש נוגע לנושא של שירותי דרך וגרירה  - כידוע, רכב חשמלי פועל על סוללה. כמובן, שאם תבחרו בסוללה איכותית וגדולה הסיכוי שהיא תתרוקן בדרך יהיה קטן. יחד עם זאת, חשוב שתיקחו בחשבון שזה דבר שיכול לקרות ולכן, ההמלצה היא להרחיב את הפוליסה ולכלול בתוכה גם את הנושא של שירותי דרך וגרירה. כמובן, מכיוון שרכב חשמלי כרוך בעלות התחלתית גבוהה, קיימת חשיבות גבוהה שתוודאו שאתם בוחרים בביטוח מקיף איכותי, אשר כולל מגוון רחב של כיסויים אשר יספקו הגנה מקיפה ומלאה מפני כל פגיעה.

לסיכום, רכב חשמלי טומן בחובו מגוון רחב של יתרונות ולא מעט סיבות בגינן עדיף לבחור באפשרות הזאת על פני האפשרויות האחרות. יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות של רכב חשמלי, ההמלצה היא לבחור גם ברכב החשמלי האיכותי והמתאים ביותר – ולשים דגש על כל התכונות של הרכב, אשר יבטיחו את קבלת ההחלטה המושלמת.