עתיד משותף: פסטיבל הנוער שישנה את הכיוון. adobestock

עתיד משותף: פסטיבל הנוער שישנה את הכיוון

אחרי המחאות, הריבים והשסעים בחברה הישראלית - בני הנוער מוכיחים שאפשר אחרת! בפסטיבל נוער מיוחד שייערך הערב (ה׳), יתכנסו הארגונים החברתיים ודור העתיד של המדינה יחד כדי להתחבר מחדש

בשיתוף עם השומר החדש

הארגונים החברתיים ודור העתיד של ישראל מתחברים ומפרקים את הקיטוב בעשייה של טוב, תקווה ושותפות! הערב (ה׳) בשעה 18:00 ייערך אירוע הפתיחה החגיגי תחת השם "משנים כיוון - עשייה שבונה עתיד משותף". האירוע ייערך בפארק בראשית במתחם פארק הירקון בתל אביב, עם למעלה מ-60 ארגונים חברתיים. הערב יכלול מוסיקה, שירה משותפת, ריקודים ומפגשים, והופעות מעולות של ג'יין בורדו והתקווה 6.

הכניסה חופשית בהרשמה מראש  | להרשמה - לחצו כאן

© באדיבות השומר החדש

נמרוד פלשנר, שינשין בשומר החדש, שיקח חלק באירוע כתב טור דעה מיוחד על המצב: "בתקופה האחרונה במדינה יש ויכוח סוער בין שני צדדים, שניהם צודקים בדברים מסויימים ושניהם גם טועים. לדעתי פשרה, מציאת עמק השווה, איזון בין הגישות והדעות יביא את הפיתרון הנכון ביותר למדינה - זו למה דרושה הידברות. השסע גדל בעם, הלהבות עולות, הצדדים אטומים. לא משנה מה יקרה, גם אם החוקים יעברו וגם אם לא - לא ניהיה עם ישראל מאוחד אחרי מה שקורה פה. מלחמת אזרחים נראית כמו סיוט רחוק - הוא לא רחוק בכלל. אנחנו מאבדים פה את המדינה, לא משנה איזה צד ינצח - זו לא הדרך, המדינה תישאר מצולקת אם תישאר בכלל. אין לנו ארץ אחרת".

בתמונה: נציגי הארגונים נפגשו מוקדם יותר השבוע באוהל ההידברות, מחליטים לאחד כוחות:

© באדיבות השומר החדש
תגובות