ביטוח נסיעות לחו"ל – יוצאים בטיול מאורגן? אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות. ADOBESTOCK

ביטוח נסיעות לחו"ל – יוצאים בטיול מאורגן? אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות

לא מעט ישראלים, צעירים ומבוגרים, מעדיפים לטוס לחו"ל במסגרת קבוצות מאורגנות ולא באופן עצמאי. אין הכוונה כאן לנסיעות של משלחות מטעם מקום עבודה או מקום אחר, אלא גם לטיולים מאורגנים פרטיים. בין אם זה לאירופה, ארה"ב, אוסטרליה וניו זילנד, אפריקה או יעדים אחרים

כתבה פרסומית

עם השנים, אנחנו יכולים לראות עלייה ניכרת במספר וסוגי המטיילים, ובהתאם גם לכמות היוצאים. מאחר ובמהלך השנים נוספו לא מעט מקומות ייחודים ואקזוטיים למסלולי הנסיעות של טיולים מאורגנים, אז אפשר למצוא היום הרבה יותר ישראלים שמעדיפים להגיע אל אותם יעדים, בעזרת טיול מאורגן ולא לבד. 

יש הסברים שונים מדוע אנשים בוחרים לטוס לחו"ל במסגרת טיול מאורגן. זה יותר נוח, יותר קל, חוסך הרבה מאוד טרחה, יותר בטוח ויש גם מי שמעדיף לצאת בקבוצה בשביל להיות בחברה ולא לטוס לבד. עלות טיול מאורגן כוללת טיסות, בתי מלון, ארוחות ודברים נוספים. 

דבר אחד עלות הטיול לא כוללת בדרך כלל ויש לארגן זאת לבד, באופן עצמאי, וזה ביטוח נסיעות לחו"ל. כל מי שנוסע לחו"ל כולל דרך טיולים מאורגנים צריך לרכוש לעצמו ביטוח נסיעות שיספק כיסויים לפרוצדורות רפואיות שונות, במידה ויידרש לעבור אותן במהלך שהותו בחו"ל. 

למה צריך לרכוש ביטוח נסיעות ומדוע זה לא נכלל בעלות טיול מאורגן? 

הצורך ברכישת ביטוח נסיעות לחול נובע מסיבה מאוד פשוטה. ברגע שאנחנו יוצאים את גבולות הארץ, אז אין לנו כיסוי של קופת חולים או ביטוח לאומי. אם חס וחלילה קורה לנו משהו בזמן שהותנו בחו"ל, אזי שללא ביטוח בריאות נצטרך לשלם על כך מכיסנו. מדובר על הוצאות מאוד משמעותיות של אלפי שקלים ויותר מזה. 

חברות טיולים מאורגנים לא יכולות לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עבור כל נוסע. גם בגלל העלות הכלכלית, אך יותר מזה, בגלל העובדה שמדובר בביטוח פרטי וכל נוסע צריך לרכוש פוליסה המותאמת עבורו מבחינת התנאים והצרכים. ישנם מטיילים שזקוקים להרחבות מסוימות, עקב מצב רפואי או אחר, ולכן הם יצטרכו לשלם סכומים גבוהים יותר ממטיילים אחרים. לכן גם בטיולים מאורגנים את הביטוח עושים דרך חברות הביטוח. 

זו הסיבה שלפני כל טיול מאורגן, לצד העלות הכללית של הטיול, יש לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בנפרד. 

איך עושים את זה בצורה נכונה?

בשביל לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה נכונה, יש לפנות לאתר Wobi, שם אפשר ליהנות ממנגנון השוואת מחירים המספק הצעות של חברות שונות בזמן אמת, להשוות ביניהן, ולהחליט בסופו של דבר איזו הצעה הכי משתלמת עבורכם. בין אם זה מבחינה כלכלית ובין אם זה מבחינת תנאים וכיסויים. 

חשוב להקפיד על כך שממלאים את כל הפרטים הנכונים כמו שהביטוח יחל מהרגע בו הטיול מתחיל ויסתיים, כמובן, ברגע שנוחתים בארץ. יש להקפיד שהפוליסה מתייחסת ליעד אליו נוסעים ואת כל הסעיפים הרלוונטיים מבחינת צרכים רפואיים וכד' 

חופשה מהנה!