הפתרון הפשוט שמשנה את החגיגה מן הקצה אל הקצה. adobestock

הפתרון הפשוט שמשנה את החגיגה מן הקצה אל הקצה

החל מן הרגע שבו יום הולדתם של ילדינו מתקרב, הרי שכהורים כולנו נרצה להבטיח להם יום בלתי נשכח, ומלא בכיף והנאה. בעוד שאנו מחפשים אחר אינספור אטרקציות ייחודיות ומפגיזות, הרי שרובנו שוכחים כי בלונים יכולים להוות תוספת נפלאה וכה פשוטה לכל מסיבה וחגיגה

כתבה פרסומית

קישוט עם נוכחות

בלונים מביאים עמם מגוון רחב של אפשרויות לקישוט וצבעוניות. היופי שטמון בבלונים הוא בכך שהם מאפשרים לנו לבחור בין שלל עיצובים שונים ובתצורות שונות. אם מדובר בבן, הרי שניתן לערוך עיצוב בלונים גדול בצורת כדורגל או שער כדורגל, ואם זהו יום הולדת של בת, הרי שניתן לבחור בין עיצובים המועדפים עליה דוגמת פיה צבעונית וגדולה. אל תמהרו לדמיין מתחם הסגור עם מספר בלוני הליום, ועם היכולות של אמני הבלונים המקצועיים, הרי שהשמיים הם הגבול. דוגמאות מרהיבות תוכלו למצוא כאן בקטלוג בלונים לאירועים של חברת בלוניטה.

פעילויות ומשחקים

בלונים אינם מוכרחים להוות רק קישוט ושדרוג לנראות המסיבה, ובאפשרותנו לרתום אותם גם לשם פעילות ואטרקציה שתעסיק את כל הילדים והילדות (ולעתים גם תמשוך את תשומת לבם של המבוגרים). אמני בלונים יכולים לערוך שלל פעילויות עם בלונים כגון עיצובי בלונים לפי בקשה אישית מכל ילד וילדה, ועד למרוצי בלונים, תחרות פיצוץ בלונים ועוד. תוכלו לערוך שפע של פעילויות שונות מקוריות, ובכך להעניק למסיבה שיק תחרותי וספורטיבי.

קיר צילום עם בלונים

מחפשים אטרקציה שכולם ייהנו ממנה ועל הדרך ליצור זיכרונות מתוקים ויפהפיים? אמני בלונים רבים מציעים את האפשרות להקמתו של קיר בלונים ענק לאירועים, ובו ניתן להצטלם עם תפאורה מדליקה ומלאה בבלונים צבעוניים. את קיר הבלונים תוכלו לרתום לצורך המסיבה עם ברכה ענקית עבור החוגג או החוגגת המאושרים.

עיצובי בלונים – מתאימים לכל הגילאים

חשוב לציין שכאשר מדובר בימי הולדת לפעוטות וילדים קטנים, הרי שחשוב לשקול גם אמצעי בטיחות והשגחה רציפה של מבוגרים אחראיים. בלונים בעיקר בקרב פעוטות, מוכרחים להיות מנופחים בכל עת, ואם פעוט מנפח בלון הרי שהדבר מוכרח להיות רק בהסכמתו של ההורה. גם בקרב גילאים גדולים יותר, הרי שבלונים תמיד יהיו אטרקציה נפלאה ויצירתית שהופכת כל שטח מסיבה לחגיגה אחת, צבעונית ומרגשת במיוחד.

חיפשתם בלונים לאירועים? מצאתם את בלוניטה

בלוניטה שמחה להציע מגוון עשיר ורחב של עיצובי בלונים מקוריים, ייחודיים ובהתאמה אישית. בלוניטה איננה עוד חנות בלונים, ולמעשה אין מדובר בחנות בלונים כלל. היא הוקמה על-ידי אמני בלונים במטרה להבטיח שכל אחד ואחת יוכלו לחגוג עם שפע של עיצובי בלונים ובכל נקודה ברחבי הארץ. העסק שהחל את דרכו בצפון, עובד כיום בכל רחבי הארץ, ושם לעצמו למטרה שכל חוגג וחוגגת יהנו ממסיבה צבעונית ונפלאה. ניתן להזמין החל מעיצובי בסיס כגון סטנדים מבלונים, דרך קשתות בלונים ועד לקירות בלונים ועיצובים בתצורות מותאמות אישית.