העם מתגייס לעזור: "יחד נדאג שלאף אחד לא יחסר דבר!". צילום פרטי

העם מתגייס לעזור: "יחד נדאג שלאף אחד לא יחסר דבר!"

ישראלים רבים מתגייסים בימים אלו לעזור ולסייע לחיילים, למילואמינקים, לתושבי העוטף ולכל מי שנאלץ להתמודד בחוסר בתקופת הלחימה. בין אריזה לתרומה, תפסנו את אלעד אטיאס, יו״ר האגודה למען החייל סניף חיפה, ואת המתנדב איתי בן עזרא - לשיחה קצרה המעודדת הירתמות

 "זו מלחמה על הבית. גם בימים חשוכים שכאלה, אנו יכולים לראות המון נקודות אור! בשיתוף פעולה של האגודה למען החייל סניף חיפה: שלומי מורצקי, יובל קאופמן, יוסי כהן, אוראל עוז, ורד ושלומי פורמן, שחר לוינזון' וביחד אנו מגיעים לכל כוחות הביטחון ותושבי החזית", מספר לנו אלעד אטיאס, יו״ר האגודה למען החייל סניף חיפה.

"דאגנו להם למזון, ציוד רפואי, ציוד טקטי, ביגוד וכל שנדרש לכוחותינו כדי שימשיכו לשמור עלינו ועל עצמם, ההקרבה האדירה של המתנדבים פשוט מעוררת השראה!", מוסיף.

© צילום פרטי

גם איתי בן עזרא, אחד המתנדבים באגודה משתף על התקופה ועל ההירתמות - "אמא שלי, מיכל, מתנדבת כבר כמה שנים באגודה למען החייל סניף חיפה, מקום מדהים שעוזר ותורם לחיילים בכל מה שרק חסר להם, כך שאת רוח ההתנדבות קיבלתי ממנה. אישית אני נמצא בתקופת לימודים ועבודה כך שכרגע הכל נעצר, והדבר הראשון שחשבתי עליו כשהבנתי שאני נמצא בחוסר מעש הוא כמובן לפנות לאמא שלי במטרה להתנדב ולעזור כמה שיותר בתרומות לחיילינו השומרים עלינו ולמלא את חוסריהם הלוגיסטיים. לא ארחיב במילים על עצמי ועל אמי אלא על האגודה כמובן-כיוון שאנחנו במצב מאתגר ואת הפלטפורמה והחשיפה אותה קיבלנו כעת הייתי רוצה לתעל כדי לעשות טוב יותר לחיילינו הגיבורים כי זוהי מהות האגודה ומבחינתי גם מהות ואחריות כל אחד מאיתנו, בסימן ערבות הדדית".

© צילום פרטי

עוד מספר איתי על החשיבות של גיוס התרומות והאחדות - "חשוב חשוב ושוב חשוב לעזור ולתרום, לרתום ולהירתם, כל אחד ומה שהוא יכול. יעזור מאוד. אפילו את המעט שכרגע מבחינת החיילים שלנו-גם המעט שנוכל לאסוף הוא המון בשבילם. האגודה למען החייל הוא מקום מדהים ומבורך שאליו נרתמתי בעזרת אמי בתקופה שכזו, בעקבות המצב הקיים אלינו נקלענו בשבוע האחרון, כך שכל כולי מושקע בעזרה ובהודעות אישיות שאותן אני מקבל גם בפלטפורמת האינסטגרם ואפילו לנייד האישי שלי ומתנהל מול אנשי קבע כדי לעזור בכל דבר לוגיסטי ומעבר שבו אני יכול לעזור. זה המעט שאני יכול לעשות למען המדינה. שנדע ימים טובים יותר ורק בשורות טובות-אמן, עם ישראל חי!".

© צילום פרטי

"הלב קורא לעזרתכם! עזרו לנו לתמוך בכל דרך אפשרית בתושבי הדרום ובכוחות הביטחון, ויחד נדאג שלאף אחד לא יחסר דבר! עם ישראל חי!", מסכם אטיאס,, יו״ר האגודה למען החייל בסניף חיפה.

ניתן לתרום בפייבוקס: בקבוצת "תרומות לחיילים היכל הספורט רוממה" (לחצו כאן)

© צילום פרטי

 

תגובות