איזה קטנוע הכי נפוץ בקרב צעירים? יצאנו לבדוק. adobestock אילוסטרציה

איזה קטנוע הכי נפוץ בקרב צעירים? יצאנו לבדוק

לא מעט צעירים אוהבים להתנייד באמצעות קטנוע. אין ספק שקטנוע מציע את הנוחות המקסימלית, הוא מאפשר להתנייד בצורה טובה, מהירה ונוחה ממקום למקום, הוא מונע התמודדות עם מצוקת חנייה, הוא אף פעם לא יגרום לכם לאחר בגלל פקקים והוא מציע חווית נסיעה. כמובן שישנם דגמי קטנועים שונים ולכן, חשוב להכיר את הדגמים המובילים ביותר לצעירים

כתבה פרסומית

קטנועים מובילים לצעירים

קטנוע הוא כאמור כלי תחבורה שצעירים רבים בוחרים בו, יחד עם זאת, הם לא בוחרים בכל קטנוע באשר הוא, אלא בעיקר בדגמים איכותיים, אשר מציעים נוחות מקסימלית, מהירות נסיעה, תחזוקה בסיסית וביצועים מצוינים. הנה כמה סוגים של קטנועים שצעירים אוהבים:

הונדה פורסייט

מדובר על קטנוע מוביל אשר נמכר בישראל מזה כעשור. הוא ידוע כקטנוע איכותי ואמין. יש לו משקל נמוך ובסיס קצר של גלגלים. הוא מצויד בצורה טובה מאוד וניתן למצוא קסדה שמתאימה לו באופן מוחלט המצויה מתחת למושב, 3 תאי אחסון קטנים, כאשר ניתן לנעול אחד מהם וגם לוח מחוונים, מד דלק ומד מרחק אשר מתאפס. המושב של הקטנוע המדובר מאוד נוח ויש מקום טוב לרגליים, כך שלא תרגישו חוסר נוחות כלשהי כאשר תרכבו עליו. ההיגוי מאוד מהיר וזאת בהתאם לבסיס של הגלגלים. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי מדובר על קטנוע חזק ביותר בעיקר בנסיעות בתוך ערים, אך הם רוצים לצאת אתו לנסיעות בין עירוניות, יהיה לו קשה יותר. לכן, קחו את זה בחשבון כאשר אתם מעוניינים לרכוש קטנוע.

הונדה ג'אז-

מדובר על קטנוע צעיר שמציע נוחות מקסימלית לרוכב עליו. הוא מרווח ונוח והוא כולל מיגון רוח מצוין. בתא המטען של הקטנוע תהיה קסדה ומלפנים יהיה תא כפפות גדול אשר ניתן לנעול אותו. מעצור החניה של הקטנוע נוח מאוד לשימוש ולוח המחוונים מציע תצוגה ברורה ואיכותית. הקטנוע הזה מדומם את המנוע בכל פעם שעומדים ברמזור ומאפשר להניע אותו בצרוה קלה מאוד כאשר מתחילים נסיעה מחדש. יש לו מערכת שמאפשרת לנועל את הגלגלים כאשר בולמים והדבר תורם רבות לבטיחות של הרוכב על הקטנוע.

על אף שבנסיעה בכביש בין עירוני הוא יהיה פחות חזק מנסיעה בכביש עירוני, הוא עדיין רלוונטי לביצוע נסיעות שכאלה ולכן, אם אתם מחפשים קטנוע שאפשר לנסוע אתו גם בנסיעות בין עירוניות, ייתכן מאוד כי הקטנוע המדובר הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

כמובן שחשוב להבין שבכל מקרה שבו יש צורך להחליף מצבר בקטנוע, יש לחפש מצבר מומלץ לקטנוע שהוא כמובן לא מותאם לאופנוע או לכל סוג של כלי רכב אחר. המצבר צריך להיות מותאם בצורה מדויקת לסוג הקטנוע, לדגם ועוד. רצוי לרכוש רק מצבר איכותי מחברה אמינה שאצלה תמצאו מצברי איכות לקטנועים.

הונדה פורצה-

סוג נוסף של קטנוע מוביל מאוד בקרב הצעירים הוא הקטנוע המדובר אשר נראה שונה ממרבית הקטנועים כיום. מדובר על גרסה יותר כבדה מבחינת המראה שלה והמשקל שלה ובד בבד גם יותר יקרה. הביצועים של המנוע מצוינים, המושב של הקטנוע מאוד נוח ומפנק ויש לא מעט מקום לרגליים של הרוכב. מלבד זה, האבזור של הקטנוע המדובר מאוד טוב וניתן לפתוח את המושב של הקטנוע ואת התא הקדמי שלו בלחיצה אחת של כפתור. מתחת למושב תמצאו 2 קסדות ועוד ציוד חשוב. לוח המחוונים גדול ומודרני, הוא מציע חישוב של צריכת הדלק. מעבר לכך, לקטנוע יש בלם של חניה אשר ניתן להשתמש בו בצורה מאוד נוחה. חווית הנסיעה בו טובה וכמעט לא מרגישים בו את הטלטלות של הדרך. המנוע שלו בינוני והוא יכול לבצע נסיעות בינעירוניות בצורה טובה ביותר.

כיצד רוכשים קטנוע צעיר בצורה נכונה?

אין ספק שכיום ניתן למצוא קטנועים איכותיים, אך אם אתם צעירים ואתם מחפשים קטנוע שיענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי שתכירו את הקטנועים שצעירים מאוד אוהבים לבחור דווקא בהם, תבדקו היטב מה הם כוללים והאם הם מומלצים וכמובן, תוודאו שהם תואמים לתקציב שלכם. המטרה היא לרכוש קטנוע שיאפשר לכם להשתמש בו בהתאם לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, יספק לכם חווית נסיעה, יהיה חסכוני בדלק ויאפשר לכם להפיק ממנו את המקסימום.

© adobestock אילוסטרציה