הדור שישנה את העולם: כך תקבלו כלים לעצמאות כלכלית.

הדור שישנה את העולם: כך תקבלו כלים לעצמאות כלכלית

מי אמר שאי אפשר להבין בהכנסות, הוצאות והתנהלות נכונה כבר כבני נוער? פסטיבל ״הדור שישנה את העולם״ חוזר ובגדול - והפעם עם הרצאות מעוררות השראה וטיפים מהכי טובים שיש: דה כהן, אלין כהן, אור זוטי ועוד רבים - לצד הופעות מרימות של שחר טבוך, עידו B, ערן יוסף ושגב. • כל הפרטים!

אחרי ההצלחה הגדול בשנה שעברה: פסטיבל "הדור שישנה את העולם" חוזר ובגדול! השנה יעסוק הפסטיבל בנושא שמעסיק את כולנו במיוחד: כיצד להגיע לעצמאות כלכלית?

לפני שנה ייסדו בטינק, משרד פרסום לצעירים ונוער, את הפסטיבל "הדור שישנה את העולם" והרעיון בבסיסו הוא פשוט – לתת במה לצעירים וצעירות מעוררי השראה. בשנה שעברה, עלו על הבמה דני בולר, מיה דגן, יוני אלמקייס ועוד . צעירים מעוררי השראה שהתכנסו על גג עזריאלי, כדי לספר על הדרך האישית שלהם. הפסטיבל השנה בסימן עצמאות פיננסית. צעירים וצעירות מוכרים שיספרו על כישלונות והצלחות בעולם התעסוקה, לצד יריד תעסוקה ענק והופעות ענק.

אז מה יחכה לנו שם השנה? הרצאות מעוררות השראה עם המשפיענים הכי חזקים בישראל שישתפו את הדרך שלהם בשוק העבודה והמסלול שעברו כדי להגיע לעצמאות כלכלית: אלין כהן על ההצלחה הגדולה של מותג משלה כבר מגיל צעיר (כולל הקשיים שבדבר), עידן ״דה״ כהן - על איך עשה מעברים מיוחדים בין עולמות התוכן והמיר את הקהל הוירטואלי שלו לקהל ממלא אולמות, טל שמש על הפיכתה לאחות הגדולה של הצעירות ברשת והטיפים שלה איך לחסוך נכון, אור זוטי על המיליון הראשון שלו ברשת ועל התנהלות נכונה בעולמות יצירת התוכן כעסק וסהר כהן על יזמות חברתית והקמת מותג אופנה מצליח עם אג׳נדה חברתית.

ולא רק! בפסטיבל תזכו לראות הופעות לייב של הכוכבים: שחר טבוך ('נאדי באדי'); ערן יוסף, עידו בי ושגב ('ברולטה'). הפסטיבל יכלול גם יריד תעסוקה לנוער- אז אם אתם מחפשים עבודה - באירוע תגלו איך אפשר לעבוד עם המותגים הכי שווים וגדולים שיש!

את האירוע ינחו יוצרי התוכן האהובים שלא מפסיקים לייצר סרטונים שכובשים את כולנו - האחים נויה ויואב גבאי שאף זכו בראש השנה האחרון כטיקטוקר וטיקטוקרית השנה בפרוגי. 

האירוע ייערך ב-10 ביוני (ה-10/6) במידטאון זאפה TLV, בין השעות 16:00-19:00 | כתובת: דרך מנחם בגין 144, תל אביב-יפו

כרטיס במחיר עלות ונגיש במיוחד | לרכישה ולפרטים נוספים - לחצו כאן!

קצת ממה שקרה בשנה שעברה - 

 

חסות ראשית: דיסקונט | חסויות: מנה חמה, מועצת ארגוני הילדים והנוער, סופר פארם, TIKI ו- TALKING

תגובות