המתנדבים שמשמחים את ניצולי השואה. מתנדבים מכל הלב. צילום: פייסבוק

המתנדבים שמשמחים את ניצולי השואה

גולשי פרוגי תורמים באהבה: בימים אלו מתקיים פרויקט ייחודי במעון לניצולי שואה פגועי נפש שנמצא במרכז הארץ. הבאנו לכם את סיפורו של הפרויקט ואולי נצליח לשכנע אתכם להצטרף לפעילות המיוחדת

אין ספק שהמצב של הקשישים ובהם ניצולי השואה, בישראל, הולך ודועך. אותם האזרחים שנלחמו למען המולדת והיום חיים בעוני, רעב וחולי ומתקשים לקיים את עצמם בכבוד.

המעון למען ניצולי שואה ופגועי נפש במושב צור משה, הוקם במטרה לתת לאותם אזרחי המדינה ניצולי השואה, בית חם, משפחה חמה, חברה, עזרה, אוזן קשבת ואולי להעלות להם קצת חיוך על הפנים.

לפני כשלושה חודשים כשהחל הפרויקט בניצוחו של אלירן קרן, הוא לא תיאר לעצמו שהפרויקט יצליח ויצבור תאוצה כל כך מהר. היום לאחר שגייס עשרות אזרחים אכפתיים לתרום את זמנם, כוחם, כישוריהם ונכונותם לעזור למען חוסי המעון לניצולי שואה פגועי נפש קרן מאמין שהעיניין יכול רק לגדול ולהגשים את חלומותיהם של החוסים במקום.

"החלטנו לגבש קבוצת מתנדבים שתהפוך את עולמם לתרבותי , מהנה וצבעוני יותר" אמר קרן שתיאר את הפעילות שמתחלקת למספר פרוייקטים ביניהם: "קבלת שבת" שבמסגרתו ימי השישי במעון הפכו להיות מרגשים וחגיגיים הרבה יותר וכוללים: קידוש, שירי שבת, חלות והדלקת נרות. פרויקט "משפחות מחבקות" ופרויקט "חגים".

במסגרת פרוייקטים אלו הפעילות מתקיימת בשמונה חגים אשר חלים בשנה, ביניהם, ראש השנה, ט"ו בשבט, סוכות וחנוכה. טקסי החגים מלווים במופעים והפעלות חיצוניות התנדבותיות כשבכל חג בני המשפחה נפגשים שואלים, מתעניינים ודואגים לשלום החוסה אותו אימצו כבן משפחה.

העמותה מחפשת אתכם: בני נוער, משפחות צעירות, סטודנטים, מובילי דעה לבוא ולסחוף יחד איתכם עוד רבים אחרים למען אותם אנשים שכל כך מגיע להם היחס החם לו הם זקוקים וזכאים. את מוזמנים להצטרף לפעילות החשובה בעמוד הפייסבוק.

סייע בהכנת הכתבה - אסף וייסמן.

תגובות