הצרכים של הכלבה הובילו לצרחות ברחוב. הכלבה קיאנה. צילום: פייסבוק

הצרכים של הכלבה הובילו לצרחות ברחוב

תושב תל אביב שלקח את הכלבה שלו לטיול טוען כי הבעלים של מסעדת החומוס ברחוב פלורנטין רצה לבעוט בראשה של הכלבה. הבעלים: "היא עשתה צרכים מול המקום כבר כמה פעמים ולא התכוונתי לפגוע בה"

הלקוחות והעוברים ושבים בסמוך לחומוס בית לחם בפינת פלורנטין ויטל בתל אביב, וודאי הופתעו למשמע הצרחות שפלט התושב אמיר מנור, שהיה במקום עם כלבתו קיאנה. 

מנור טען בעמוד הפייסבוק שלו, כי בעת שהמתין שקיאנה תסיים לעשות את צרכייה עם שקית על ידו, הגיע למקום בעל המסעדה והרים את רגלו לבעיטת סנוקרת לראשה של הכלבה.

"זעקת האימה שפלטתי מנעה ממנו לשבור לכלבה את המפרקת ורק להותיר שפשוף ופחד ובלבול בעיני הכלבה. לאחר הצעקות שפלטתי לעברו, שלא הותירו ספק ביחס לדעתי עליו ועל מסעדתו, הוא ניסה להרגיע את הרוחות מכיוון שהוא הבחין שרוב לקוחותיו היושבים במקום הם בעלי כלבים מזועזעים", סיפר מנור.

בשיחה שערך עורך פרוגי עם בעל המסעדה, נאמר כי לא הייתה בידיו כל כוונה לפגוע בכלבה, אלא רק להרתיע אותה באמצעות הנפת הרגל: "להפך, יש לי בעלי חיים ואני התכוונתי להרתיע אותה שלא תעשה את צרכייה במקום. זו לא הפעם הראשונה שהיא מגיעה מול המסעדה וגם בלי ליווי, ועושה את הצרכים שלה במקום, ואנחנו צריכים לנקות אחרייה". 

"מדרכה אינה שייכת לבעלי העסקים. היא שייכת לנו. כלב אינו מקבל החלטות צרכים על סמך שיקולים אסטרטגיים. מדרכה, רחרוח, חירבון. פלורנטין היא שכונה בה בממוצע לכל בית יש שני כלבים. לא מתאים לך? תעבור לנורדאו", רטן מנור בפייסבוק. 

תגובות