בפנימיית שטיינברג יודעים לתת בסולו. מתאמנים לקראת ערב הלהקות. צילום: שאנל בן אבו

בפנימיית שטיינברג יודעים לתת בסולו

לכל פנימייה יש מסורת משל עצמה, לפנימיית שטיינברג יש מסורת מיוחדת : "ערב להקות". ערב שבו עולים לבמה אחת חניכי הפנימייה הצעירים והבוגרים ומופיעים בהרכבים מוזיקליים שהוקמו על ידם. השנה מתארחת להקת "קוקי לבנה"

בפנימיית שטיינברג בכפר סבא, מתכוננים במרץ לקראת ערב הלהקות המסורתי שיתקיים ביום רביעי הקרוב, כשהפעם מתארחת באירוע להקת הרוק שכבשה את בני הנוער בישראל ברשת "קוקי לבנה".

פרויקט "ערב הלהקות" התחיל מחניכים שהצטרפו לפנימייה והקימו לעצמם הרכבים מוזיקליים. ההרכבים מעורבבים בין כל שכבות הפנימייה מכיתות ז' ועד השכבות הגבוהות בפנימייה.

את כל מהלכו של "ערב הלהקות" מנהלים חניכים מהשכבה הבוגרת לגמרי לבד. זאת החל מחזרות בחדר המוזיקה ועד להגברה והעמדות על בימת הפנימייה.

חניכי הפנימייה הצעירים זוכים לראות את החניכים הבוגרים מופיעים ומנגנים, מה שנותן לצעירים את החשק להיכנס לחדר המוזיקה ולהתחיל ללמוד לנגן. השנה "ערב להקות" מארח את הלהקה "קוקי לבנה" ששמעה על הפרויקט שהפנימייה מציגה, והסכימה לבוא ולהופיע בהתנדבות ב"ערב הלהקות".

בראל הושמנד לוי, חניך שכבת י"א, מהאחראים על הערב סיפר כי, "אני אחראי חדר מוזיקה, וייצא לי לנגן הרבה ורציתי שיהיה ערב להקות שיתרום לפנימייה, אני רוצה להחזיר לפנימייה את החוויה הזאת כמו שאני חוויתי אותה בעצמי".

אחת מהתלמידות הצעירות שבפנימייה שמופיעה לראשונה בערב הלהקות היא נעמה גילעד, חניכת שכבה ז', שסיפרה לנו מה היא מרגישה לקראת העלייה הראשונה לבמה: "אני מתרגשת מאוד וגם מפחדת מאוד, כיוון שלא יצא לי לשיר הרבה, אני מתעקשת מאוד לעשות הרבה חזרות, אני נהנית בהן מאוד ואנחנו סופרים כל יום עד לתאריך של ערב הלהקות".

ערב הלהקות תורם לחניכים להתקדם בתחום המוזיקה ובהופעה שלהם מול הקהל, כך מספרת נויה אזולאי חניכת שכבת ט' שמופיעה בפעם השנייה בערב הלהקות של הפנימייה: "השנה אני מבצעת את השיר 'מהמרחקים' בליווי קלידים, פעם ראשונה שאני עולה להופיע עם הכלי הזה, אני מאוד מתרגשת ומחכה לזה מאוד".

ערב הלהקות יתקיים ביום רביעי הקרוב בפנימיית שטיינברג בכפר סבא והכניסה תהיה חופשית. למען הגילוי הנאות, כותבת כתבה זו הינה חניכה בפנימייה.

תגובות