מי יזכה בגביע ההחלקה על הקרח?. החלקה על הקרח. צילום: יחסי ציבור

מי יזכה בגביע ההחלקה על הקרח?

התחרות החמה תערך באילת בשבוע הבא בקניון האייס מול ותקרא ICE MALL CUP. בתחרות ישתתפו ילדים, בני נוער ומבוגרים. בקניון פועל בית ספר להחלקה על הקרח

בשבוע הבא (26-28.6), תתקיים באילת תחרות החלקה על הקרח, בה ישתתפו משתתפים בגילאים שונים - ילדים, נוער ומבוגרים. 

התחרות המיוחדת תערך בקניון Ice Mall, שכולל מרכז החלקה אולימפי העומד על גודל של 1800 מטרים. המבקרים בקניון יוכלו לצפות בתחרות בחינם, גם מאזור מקומות הישיבה שמסביב למשטח וגם משתי קומות הקניון. 

באייס מול פועל מחודש נובמבר האחרון בית ספר להחלקה על הקרח אשר מנוהל על ידי בני הזוג יוליה וסרגיי שייקו - סרגיי מנהל הקרח ויוליה היא מנהלת בית הספר.

יוליה מסן פטרסבורג, הייתה ספורטאית בנבחרת רוסיה וישראל בהחלקה אמנותית על הקרח ודורגה במקום שלישי באליפות העולם לנוער. כמו כן, זכתה מספר פעמים באליפתו הארץ והשתתפה באליפות העולם ואירופה. סרגיי הגיע ממינסק, שם היה ספורטאי בנבחרת ברית המועצות לשעבר, השתתף באולימפיאדת חורף 1994 וגם תלמידיו השתתפו לאורך השנים באליפויות עולם ובאליפויות אירופה. התלמידים של השניים סיימו במקומות ראשונים באליפות הארץ בשנים האחרונות.

עם עלייתם של הזוג לארץ, ניהלו במשך 18 שנה את מרכז ההחלקה על הקרח בפארק קנדה שבמטולה. השנה החליטו להעתיק את מפעל חייהם לאילת ולהעמיד דווקא בעיר החמה דורות חדשים של אלופים בהחלקה על הקרח. 

תגובות