הרב דוד סתיו לא מתרגש מההכפשות. הרב סתיו. צילום: פייסבוק

הרב דוד סתיו לא מתרגש מההכפשות

הקרב על כס הרבנות הראשית צובר תאוצה לקראת הבחירות בחודש יולי עם ליווי של השמצות הדדיות בין רבנים ופוליטיקאים. תושבי שוהם החליטו להרים את הכפפה ולערוך ערב הוקרה לכבודו של רב הישוב, הרב סתיו שמתמודד על התפקיד

מאות אנשים פקדו את משכן אומנויות הבמה בשוהם הערב (ג'), מוצאי צום י"ז בתמוז על מנת להביע תמיכה ברב דוד סתיו. מנחה הערב פתח בהתייחסות לדברים החריפים שנאמרו כנגד הרב סתיו בתקופה האחרונה: "הדברים חמורים מצד תוכנם, נוכחי האולם יכולים להעיד שאין שמץ של אמת באותם הדברים שנאמרו כלפי הרב דוד סתיו".

ראש מועצת שוהם גיל ליבנה הוסיף: "הרב סתיו מחובר לקהילה בשוהם והיא מחוברת אליו, הרב מוביל שיעורים ותפילות משותפים לכלל תושבי היישוב דתיים וחילוניים כאחד", כמו כן ליבנה המשיך ואמר: "אני קורא מעל במה זו לרבני הציונות הדתית להתלכד סביב מועמדותו של הרב סתיו על מנת להשפיע על העם היהודי בעולם בכלל והחברה הישראלית בפרט".

יו"ר מרכז ישיבות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן אשר נבצר ממנו להגיע לאירוע עקב מחלה אמר בשיחה טלפונית מיוחדת "יש לתקן את אשר נגרם,לנגד עינינו צריכים להיות דבריו של הלל הזקן. הוי מתלמידיו של אהרון אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה".

כמו כן נכח במקום ראש ישיבת ההסדר "הר עציון" הרב יעקב מידן שאמר: "בעצם שתיקתו של הרב סתיו לדברים החריפים שנאמרו נגדו, יש אמירה חינוכית". הרב דוד סתיו חתם את הערב: "מתוך הכאב הגדול אנחנו צומחים להיות ביחד, אנו מאמינים בתורה, בדרכה, באהבת ישראל, אנו מאמינים בטובם של בני האדם, פרצי האהבה והתמיכה צומחים מכל עבר, מחילוניים ועד חרדים, זרמים אלו יוצרים בנו רוח שעניינה אהבה גדולה".

לגבי הדברים החריפים שנאמרו כלפיו אמר הרב: "למרות הפגיעה שאנו משלמים עליה מחיר, אנו מאמינים בדרך שלנו כי אין לנו מדינה אחרת".

תגובות