רשות הטבע והגנים מורידה מחירים. רשות הטבע והגנים בתכנית מנויים חדשה. צילום: יחסי ציבור

רשות הטבע והגנים מורידה מחירים

רשות הטבע והגנים יוצאת בתכנית מנויים חדשה, במטרה להנגיש את האפשרות לטייל בארץ לכלל הציבור. השר להגנת הסביבה, עמיר פרץ: "לאזרחים זכות טבעים ליהנות מהסביבה"

בני נוער רבים ינצלו את חופשת הקיץ לבילוי עם משפחה או חברים בהכרת ארץ ישראל - הטבע, הסביבה, הנוף והמורשת.

רשות הטבע והגנים יוצאת בתכנית מנויים חדשה, לקהלי יעד שונים באוכלוסייה, ובכך להקל על קהל רחב יותר. בנוסף, הורידה הרשות מחירים לסטודנטים, חיילים ושירות לאומי, משפחות צעירות ואוכלוסיית הגיל השלישי. 

לדברי רשות הטבע והגנים, כל אחד יכול למצוא לעצמו את סוג המנוי הנוח, המתאים והמשתלם ביותר. בנוסף, ברגע ששילמתם כניסה אחת – כבר רכשתם כרבע מהמנוי.

בעבור זוג ושלושה ילדים, תצטרכו לשלם 446 שקלים, זוג ושני ילדים יעלה 415 שקלים, ומנוי לזוג וילד אחד יעלה 340 שקלים. במנוי הזוגי חלה ירידה משמעותית במחיר - בעבר המחיר היה 336 שקלים, וכיום הוא עומד על 275 שקלים, ירידה של 18 אחוזים. מנוי יחיד ושלושה ילדים יעלה 374 שקלים, מנוי ליחיד ושני ילדים יעלה 299 שקלים ומנוי ליחיד וילד אחד יעלה 248 שקלים. מנוי יחיד יעלה 181, ולסטדודנטים 144 שקלים. כמו כן, גימלאים זכאים להנחה של 20 אחוזים עבור כל המחירים.

שאול גולדשטיין, מנכ"ל הרשות סיפר: "רשות הטבע והגנים רואה כאחת ממטרותיה העיקריות את הנגשת האתרים לכמה שיותר אנשים ולקרב את הטבע, הנוף והמורשת לכל אחד ואחת מתושבי המדינה. במסגרת זו עם המחירון החדש, יותר משתלם לצאת לטייל. לכל אחד יש את המנוי שמתאים למצב המשפחתי שלו כך שהחסכון למשפחה המטיילת גדל. אנחנו מזמינים את כל המטיילים להגיע לשמורות הטבע ולגנים הלאומיים וליהנות מהארץ היפיפייה שיש לנו".

ח"כ עמיר פרץ, השר להגנת הסביבה: "אחת המשימות המרכזיות שעל פיהן הנחתי את כל המערכות הקשורות למשרד להגנת הסביבה לפעול היא להנגיש את הסביבה לאזרחים ולאפשר לכלל הציבור ליהנות במידה המרבית מהטבע הישראלי".

פרץ הוסיף ואמר: "הדרך הראשונה היא להפחית מחירים. אני מברך את רשות הטבע והגנים כי פעלו בהתאם להנחייתי ואישרו לוח מחירים חדש והחלו בשיווק המנויים החדשים. לאזרחים זכות טבעית ליהנות מהסביבה ועלינו לדאוג לכך שהציבור ייהנה מזכותו להגיע לחופים, לשמורות, לגנים ולאתרי הטבע".

תגובות