המדריך: כך תשדרגו את התלבושת האחידה. חוזרים ללימודים. צילום: עידן גולדווסר

המדריך: כך תשדרגו את התלבושת האחידה

כתבות האופנה של פרוגי, נוי בניסטי ונועה ריינה, מביאות לכם טיפים מיוחדים לקראת החזרה ללימודים על התלבושת האחידה

פתיחת שנת הלימודים הקרובה כבר בפתח, והחזרה לבית הספר לאחר חופשת הקיץ קרובה מתמיד. 

בבתי ספר רבים ברחבי הארץ, מונהגת תלבושת אחידה - על התלמידים להגיע עם חולצה הכוללת את סמל בית הספר, כשלעיתים ישנה גם הגבלת צבעים. 

כתבות האופנה של פרוגי, נוי בניסטי ונועה ריינה, מביאות עבורכם טיפים מיוחדים לקראת שנת הלימודים הקרובה, שיעזרו לכם לשדרג את הלוק בבית הספר.

צבע וצורה - אם בבית הספר שלכם אין הגבלת צבעים, תוכלו למצוא צבעים מגניבים במיוחד, כמו צבעים זוהרים למשל. יש גם אפשרות לחפש חולצה רחבה יותר, או חולצות עם בד אחר ולהדפיס עליהן את סמל בית הספר שלכם.  

אקססוריז - ניתן לענוד תכשיטים שונים כמו צמידים, שרשראות ועגילים ללא הגבלה בדרך כלל. כאשר עונדים תכשיטים הם תופסים את הפוקוס, מה שגורם לתלבושת להיות פחות בולטת. כמו כן, רצוי לנעול נעליים המתאימות לבגדים ולאקססוריז.

ווסטים - אם אתם שונאים להסתובב עם סמל בית הספר, ווסטים זה פתרון נהדר עבורכם. תוכלו ללכת עם ווסט ג'ינס או ווסט עור - מדובר בפריט לבוש שמתאים במיוחד לימי הקיץ, ושישדרג לכם את הלוק.

דרך נוספת לשדרג את הלוק, היא הוספת סיכות עגולות עם כיתוב או תמונה קטנה לתיק. בנוסף, מומלץ להגיע לבית הספר עם חגורה. החגורה תורמת מאוד להופעה הכללית, בין אם היא על ג'ינס או על חצאית. 

תגובות