חוזרים ללימודים: על חוגי סיירות שמעתם? . חוגי הסיירות של קק"ל. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: איתמר שרוני

חוזרים ללימודים: על חוגי סיירות שמעתם?

חוגי הסיירות של קק"ל מתכוננים לשנה החדשה. החוגים מבוססים על ערכי אהבה הארץ, ושמירה על איכות הסביבה

חוגי הסיירות של קק"ל פותחים את ההרשמה לשנת הלימודים החדשה. בימים אלה, עם פתיחת שנת הלימודים תשע"ד, נערכים בחוגי הסיירות של לקליטת חניכים אשר יצטרפו לאלפי חניכים, בוגרים ומדריכים, הלוקחים חלק בארגון הנוער הפועל להקניית ערכים של אהבת הארץ, ושמירה על איכות הטבע והסביבה. 

חניכי חוגי הסיירות של קק"ל מעורבים ופעילים למען איכות הסביבה ושמירה על ערכי הנוף והטבע של ארץ ישראל. חניכי החוגים משתתפים במבצעים אקולוגיים כמו הצלת צבים לאורך החוף, איסוף מי גשם, והעברת פקעות של צמחי בר מאתרי בנייה. 

חוגי הסיירות, פועלים בכל הארץ כחוגים אזוריים. כל חוג מונה בין 10 עד 15 חניכים, ומודרך על ידי מדריך בוגר או זוג מדריכים צעירים מכיתות י"א -י"ב. בכל אזור בארץ פועלים בין 20 ל-25 חוגים. הפעילות בחוגים מיועדת לתלמידים בכיתות ה' עד י"ב וכוללת מפגש שבועי פעולה וטיולים חודשיים בני יום וחצי כמו גם מחנות של שלושה עד חמישה ימים בחופשות מבית הספר במהלך השנה.

"חוגי הסיירות שלנו, הם חוגים מיוחדים וערכיים, המחנכים לערכי אהבת האדם, העם, הטבע והארץ" מספר לביא זמיר, מנכ"ל חוגי הסיירות של קק"ל. "הארגון מחנך ומכין את חניכיו לעצמאות, יוזמה, מנהיגות, אחריות, חברות ומעורבות חברתית, על ידי טיולי שטח והיכרות עם הארץ. להורים, זו הזדמנות מצוינת להעניק לילדהם ערכים משולבים בפעילויות מעשירות ומאתגרות בשטח לעומת החוגים האחרים הקיימים בשוק". פרטים נוספים והרשמה באתר חוגי הסיירות.

תגובות