מנהיגות עסקית צעירה: דור העתיד של היזמים. צילום: צילום מסך מהפייסבוק של מנהיגות עסקית צעירה

מנהיגות עסקית צעירה: דור העתיד של היזמים

בזמן שאתם הייתם בים או חיפשתם עבודה, היו כאלו שעבדו קשה על התוכניות העסקיות של החברות הגדולות במשק. "שנתנו את האתגר לא ידענו למה לצפות" סיפר לנו גיא שרון, מנהל המחלקה הכלכלית של קוקה-קולה

צפו בווידיאו.
כתב: אלון אלבכרי; צילום: יובל קסנר; עריכה ופוסט: אלון אלבכרי

מחנה של יזמים. בזמן שרוב בני הנוער היו בים או חיפשו לעצמם עבודה לקיץ, היו כאלו שבמהלך השנה השתתפו בפרויקט של ארגון מנהיגות עסקית צעירה, ארגון שפועל ללא כוונת רווח שבסופו הגיעו למחנה הקיץ, בו שהו 5 ימים.

במהלך הזמן בו היו במחנה שהיה בתנאי פנימייה למדו החבר'ה הצעירים לבנות תוכנית עסקית ולפעול בעולם העסקי והיזמי תוך שילוב סדנאות והרצאות מפי מדריכים ומנהלים בתחום היזמי והעסקי. מטרתו הראשית של המחנה היא לעודד את תרבות המצוינות והמנהיגות בקרב בני הנוער על ידי מתן כלים מעשיים שיאפשרו להם בעתיד להקים מיזמים עסקיים וחברתיים שיתרמו לכלל הקהילה.

המשתתפים הצעירים שהגיעו מדימונה, באר שבע, קריית גת, חיפה, דלית אל-כרמל, בית ג'אן וערים נוספות בארץ נפגשו עם מנהלי חברות עסקיות גדולות (קוקה-קולה, HP Indigo וגדות). מלבד החניכים שהגיעו מהפריפריה, אל המחנה הגיעו חניכים מכלל המגזרים - הדתי, החילוני והדרוזי.

ביום הראשון למחנה, הציבו המנהלים העסקיים של אותן חברות מספר אתגרים וביקשו מהחניכים להציג בפניהם לאחר שבוע פתרונות והצעות לאחר שביצעו עבודה מונחית בנושא.

הארגון שהוסד על ידי המרכז הישראלי לניהול מבית מטריקס שואף לצמצם את הפערים החינוכיים, הכלכליים והתרבותיים במדינת ישראל וזאת באמצעות מספר מסגרות שהוא מפעיל לאורך השנה.

תגובות