ט"ו בשבט: שותלים עצים למען עתיד ירוק יותר. צילום: עידן גולדווסר

ט"ו בשבט: שותלים עצים למען עתיד ירוק יותר

פרויקט "ירוק בעיר" בשיתוף עמותת "יוזמת האנרגיה הטובה", נועד להגביר את שתילת העצים בסביבה העירונית במטרה למזער את זיהום האוויר ולהגביר את ספיגת הפחמן באמצעות העצים

ט"ו בשבט בפתח. פרויקט מיוחד לקראת חג האילנות מזמין את תושבי תל אביב לתרום לטבע העירוני ולשתול עץ על גג מרכז הקניות של דיזינגוף סנטר וכך למעשה הם משיקים את פרויקט "ירוק בעיר", שמזמין את התושבים ללוות את צמיחתו של העץ עד להפיכתו לעץ בוגר.

עוד במדור הסביבה של פרוגי:
• אם נדמה לכם שאתם במצב מצוקה. יש מי ששומע
• "אותך לבית משוגעים ואז ישר לכלא"
• בית ידידים /כדי שהרחוב לא יהיה בית

פרויקט "ירוק בעיר" בשיתוף עמותת "יוזמת האנרגיה הטובה", נועד להגביר את שתילת העצים בסביבה העירונית במטרה למזער את זיהום האוויר ולהגביר את ספיגת הפחמן באמצעות העצים.

במסגרת הפרויקט דיזינגוף סנטר יטפח וישמור על השתילים במשך שנה על הגג מפני פגעי מזג האוויר בכדי להגביר את סיכוייהם להגיע לבגרות. בתום השנה, העצים ה"בוגרים" יוענקו לעיריית תל אביב לנטיעות ברחבי העיר. הנוטעים יוכלו לעקוב אחר העץ שנטעו ולהמשיך לבקרו במהלך השנה עד נטיעתו ברחבי העיר.

כזכור, בשבוע הבא מתחם הקניות עתיד לקיים גם יריד שיאפשר לכם לרכוש בגדי סלבס, שכל רווחיו ייתרמו לעמותות התורמות לקהילה. עמית פרקש, רון שחר, דנה גרוצקי ונוספים כבר תרמו לא מעט מפריטי הלבוש שלהם - נעליים, ג'ינס, חולצות ותיקים. והכל? עד 50 שקלים

הנטיעה תהיה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום ותתקיים ב-16 בינואר, בין השעות 11:00 בבוקר עד 17:00 בערב, בקומה 1 בבניין A. 

תגובות