עצוב: הבריונות חוגגת - אופאל סובלת בביה"ס. צילום: צילום מסך

עצוב: הבריונות חוגגת - אופאל סובלת בביה"ס

בשל לחץ חברתי ונידוי חברתי אופאל שמספרת כי הייתה ילדה שמנה הגיעה למצב בו מספיק לה לאכול תפוח אחד ביום. "העיקר שיהיו לי חברים ושאני אהיה מקובלת", כך היא מספרת בראיון לפרוגי

רק בתחילת החודש הוכרז על "שנה ללא בריוניות", מדור סביבה החליט לקחת על עצמו את האחריות ולהוציא לאור את כל השדים ואת סיפורי הבריונות הקשים שהתקבלו במערכת המדור.

עוד במדור הסביבה של פרוגי:
• דור הנוער שנעלם ברוסיה: ילדי 404
• טיפול אלטרנטיבי באמצעות מוזיקה
• תרכשו את הבגדים של עמית פרקש?

בשבוע שעבר התפרסמה הכתבה הראשונה בסדרת הכתבות, כתבה שעסקה בהומופוביה נגד נער שלומד בבית ספר תיכון. על רקע נטיותיו המיניות הוא נרדף על בסיס יום יומי וסובל מצרות עין וחוסר התחשבות של החברה בה הוא נמצא.

השבוע נביא לידי ביטוי את הסיפור של אופאל, סיפור לא פחות כואב. אופאל הינה נערה בת 15 שלומדת בכיתה י' בבית ספר תיכון במרכז הארץ. אנו שומעים סיפורים רבים כמו הסיפור של אופאל והמציאות בהחלט עגומה.

בשל לחץ חברתי ונידוי חברתי אופאל שמספרת כי הייתה ילדה שמנה הגיעה למצב בו מספיק לה לאכול תפוח אחד ביום - "העיקר שיהיו לי חברים ושאני אהיה מקובלת", כך היא מספרת בראיון לפרוגי.

"הייתי דתייה עד כיתה ה', הייתי ילדה שמנה ובאתי לבית ספר חדש בית ספר חילוני בו הייתי שונה. כשעברתי היו יורדים בהתחלה על הלבוש שלי ועל ההתנהגות שלי ואז שהתחלתי להתלבש יחסית בסדר הם היו יורדים עלי שאני שמנה ושאני נראת כמו בן, אני זוכרת שהם היו צוחקים עלי וקוראים לי בשמות ומתארים אותי כגוש שומנים".

אם אתם חושבים שזה נגמר כאן, אתם טועים! "היו כמה בנות ששלחו תמונה של הפנים שלי ועיצבו והוסיפו דברים מגעילים והעלו לפייסבוק וירדו עלי בתגובות חופשי". היא ממשיכה לספר על היום בו חגג את בת המצווה, יום שכולו מיוחד ואמור להיות מוקדש אך ורק לנערה. אז באמת כך היה, כל היום היה מוקדש לאופאל אך את היחס שהיא קיבלה היא היתה מוכנה שלא לקחת.

"אחרי כמה זמן היה בת מצווה ופתאום התלבשתי ממש כמוהן והן החליטו להגיב בתמונה בפייסבוק אוי היא עם מכנס קצר וגופיה פשש ישלה חברות חדשות סוף-סוף עזבי אותנו כבר ישמנה מתי תמותי".

נתקלתם במקרה של בריונות או שמעתם על אחד כזה? ספרו לנו!

תגובות