טריאתלון לילדים ונוער: ממש בימים אלה באילת. צילום: צלם אותי

טריאתלון לילדים ונוער: ממש בימים אלה באילת

בימים אלו ילדים רבים מתכוננים ומתאמנים במרץ לקראת טריאתלון הילדים "ישראקידס" שיתקיים באילת, בו ישתתפו ילדים ונוער מכל הארץ בגילאי 8 עד 15

בימים אלו ילדים רבים מתכוננים ומתאמנים במרץ לקראת טריאתלון הילדים "ישראקידס" שיתקיים במסגרת "ישראמן נגב אילת", בו ישתתפו ילדים ונוער מכל רחבי הארץ בגילאי 8 עד 15.

עוד במדור הסביבה של פרוגי:
• הגזענות קיימת? אחריי פועלת לשינוי
• עצוב: הבריונות חוגגת / אופאל סובלת בביה"ס
• העיניים של העיוורים / על ארבע: כלבי הנחייה

במסגרת הטריאתלון יתקיים מקצה מיוחד לילדים, שבו הילדים יתחרו בין 200 ל-300 מטר של שחיה, בהתאם לגיל המשתתף, 5 עד 8 קילומטר של רכיבה על אופניים וכן 1 עד 2 קילומטר של ריצה.

הילדים יוזנקו בבוקר התחרות באילת מחוף הרויאל ביץ'. הם יחלו בשחייה, ימשיכו ברכיבה על אופניים ויסיימו בריצה. למחרת התחרות יתקיים טקס סיום, ובו יוענקו גביעים לשלושת הילדים ושלוש הילדות הראשונות בכל אחת מקטגוריות הגיל הבאות: ילדי 8 עד 9, ילדי 10 עד 11, ילדי 12 עד 13 ונערי 14 עד 15.


ישראקידס נגב אילת 2011

בועז ריבק, מנהל תחרות "ישראמן נגב אילת", אמר כי "אנחנו רואים חשיבות גדולה בעידוד הדור הבא לעסוק בפעילויות ספורט, מעריכים ותומכים בילדים שבוחרים לנצל את זמנם בתחום זה בכלל, ובשלושת ענפי הספורט של הישראמן נגב אילת בפרט. תחרות זו היא מאתגרת וקשה, והילדים המשתתפים בה נדרשים לנחישות ולחוסן מנטאלי"

הטריאתלון שיתקיים ב-17 לינואר באילת, כולל את תחום הריצה, השחיה והרכיבה על אופניים, ובו יתקיים מקצה "איש ברזל" באורך כולל של 226 קילומטר, מקצה "חצי איש ברזל" באורך כולל של 113 קילומטר וכן מקצה שלשות בו יחלקו שלושה משתתפים את שלושת תחומי הספורט.

תגובות