"בית גבי וריבקי": נוער עוזר לנזקקים. אילוסטרציה. צילום: הרצל יוסף

"בית גבי וריבקי": נוער עוזר לנזקקים

במשך 6 שנים הם תורמים מכל זמנם לקהילה ולנזקקים. כעת הם צריכים את עזרתכם בסיוע לנזקקים ותרומה לקהילה. תעזרו להם?

הרב שמעון רוזנברג ואשתו הרבנית יהודית רוזנברג, עושים במשך שש שנים מפגשי התרמות מזון לנזקקים. במשך כל השנים מאות מתנדבים נערים ומבוגרים הגיעו לעזור להכין את האריזות למשפחות הנזקקות.

עוד במדור הסביבה של פרוגי:
• מדהים: המפגש הראשון של פרויקט חתכים
• עצוב: הבריונות חוגגת בבתי הספר
• "אותך לבית משוגעים ואז ישר לכלא"

לפני כחמש שנים הרב הם איבדו את חתנם המנוח גבי הולצברג ז"ל וביתם והמנוחה ריבקי ז"ל. לאחר המוות הקשה והאכזר הם החליטו להקים "בית גבי וריבקי" - בית מעשים טובים, ועכשיו הם זקוקים לתמיכה של מאות אנשים שיעזרו להם ויהיו תורמים ומסבסדים. ב"בית גבי ורבקי" מתכננים דברים רבים שנועדו לעזור למשפחות במצוקה וכן לאוכלוסויות שונות בהם חיילים, ילדים ובני נוער וכן אנשים עם צרכים מיוחדים.

בתור אחת שמתנדבת אצליהם כבר למעלה מחודש, אני מרגישה תחושת העשרה ולמידה, כשהחוויה הזאת שינתה אותי לגמרי וכך גם את חבריי שמתנדבים איתי: "הנתינה שלה לימדה אותי רבות על חסד ועזרה לאחר בצורה משמעותית" סיפר לי אליאב על התחושות שלו. חבר נוסף שלי סיפר ש"ניתנה לנו הזדמנות לעזור לעוזרים. חברה נמדדת לפי היחס שלה אל החלש ולאלה שלא שפר עליהם המזל"

הם רק דוגמה אחת למקום שמושיט יד לעזרה, אם אתם מכירים עוד מקום שצריך להוקיר לו תודה ולשים עליו את אור הזרקורים, ספרו לנו!

תגובות