תורמים ונהנים: יום המודעות הבינלאומי לסרטן. צילום: צילום מתוך הפסוטר של האירוע

תורמים ונהנים: יום המודעות הבינלאומי לסרטן

יום המודעות הבינלאומי לסרטן ייערך ביום שלישי ה-4 בפברואר, כאשר גם בישראל הוא יצוין במסגרת פעילויות מיוחדות, כשזה זמן מצוין לפתוח את הלב ולתרום שיער לפאות של חולי סרטן. התורמים יקבלו הטבות בחנויות הקניון ותמונה למזכרת

יום המודעות הבינלאומי לסרטן ייערך ביום שלישי ה-4 בפברואר, כאשר גם בישראל הוא יצוין במסגרת פעילויות מיוחדות. אחת מהפעילויות היא של קומונת התחדשות יהודית בקהילה מטעם החברה למתנ"סים, הכוללת שבעה בוגרי תוכנית המנהיגות, "עמיתי דילר" שמארגנת אירוע התרמת שיער לחולי סרטן בחסות עמותת "זכרון מנחם" בקניון חוצות כרמיאל ביום ראשון ה-2 בפברואר החל משעה 16:00.

עוד במדור הסביבה של פרוגי: 
• מי הילדים שישדרו במגזין "סבבה" של 99FM?
• סוף המחזור: שאנל מסיימת בפנימייה

האירוע יהיה מלווה באווירה שמחה, מוסיקה, צלמים והמון הפתעות מטעם המארגנים. כל תורם יזכה בהטבות לחנויות ולבתי הקפה במקום האירוע וחוץ מהעובדה שכל תורם יקבל תספורת חינם הוא יקבל גם תמונה למזכרת. ואם כל זה לא מספיק, בין התורמים תתבצע הגרלה. 

יש לציין כי האורך המינימלי הנדרש מצמה לתרומה הינו 30 סנטימטר. הצמות אשר ייתרמו באותו ערב יועברו לעמותה ויוכנו מהן פאות, שישמשו את חולות הסרטן ששיערן נשר בעקבות הטיפולים. מחיר הפאה מסוג זה בחנויות פרטיות ולא מטעם הארגון מגיע עד לכ-5000 שקלים!

לכן תושבי הצפון, אתם מוזמנים לקחת חלק באירוע: "השיער שלך - החיוך שלהם", וגם אם לא, אתם תמיד מוזמנים לתרום ולתת מעצמכם!

תגובות