המורה של יהל כהן: "היא אומרת לכולם כמה שאני טובה". צילום: צילום פרטי

המורה של יהל כהן: "היא אומרת לכולם כמה שאני טובה"

הכירו את רינה, המחנכת והמורה לאזרחות ותקשורת של יהל כהן בבית הספר "נופי גולן". הקשר ביניהן הוא ייחודי, הרבה יותר מכזה של מורה ותלמידה, כאשר רינה מנסה לקדם ולהוביל להצלחה את כהן כמה שאפשר כדי לעזור לה להגשים את החלומות שלה. המורה של יהל היא "המורה של המדינה"?

הכירו את רינה, המחנכת והמורה לאזרחות ותקשורת של יהל כהן בבית הספר "נופי גולן". הקשר ביניהן הוא ייחודי, הרבה יותר מכזה של מורה ותלמידה, כאשר רינה מנסה לקדם ולהוביל להצלחה את כהן כמה שאפשר כדי לעזור לה להגשים את החלומות שלה. נכון זה נשמע קיטשי אבל זו אמת, רינה היא מעין אימא שנייה שלי ושל כל חברי לכיתה.

היא יודעת עלי הכל, על כל מקרה שמתחרש בחיים שלי, על כל רגע, ואפילו על כל שטות שקורת לי, היא מתעניינת ושואלת כל הזמן והיא נמצאת זמינה בשבילי 24/7.

היא תמיד דואגת ופועלת כדי שלי ולכיתה שלי יהיה הכי טוב ושנקבל את היחס הכי מדהים ממורי המקצועות השונים. גם אם אני טועה, עושה שטויות ומתנהגת בצורה לא ראויה היא יודעת להרגיע ולטפל במצב שנוצר ואפילו לנטרל אותו לפני שהתרחש בכלל. היא עוזרת לי ולכולם להגשים את החלומות שלנו.

אני אישית ממש רוצה לעסוק בעתיד בתקשורת ולהיות כתבת. רינה אחראית על האתר הדיגיטלי של בית הספר והיא לקחה עלי אחריות ונתנה לי את תפקיד "כתבת השטח" של המגזין, כדי שאוכל ללמוד יותר ולהתפתח יותר. היא תמיד מפרגנת ואומרת לכולם כמה שאני טובה והיא מחזקת אותי ומעלה לי את הביטחון.

אין לי ספק שהיא האישה והמורה הכי מדהימה שיצא לי להכיר והיא הכי ראויה לתואר "המורה של המדינה".

תגובות