בורגר טיים: מה חשבנו על המנות במוזס ובורגרים?. צילום: עדן לוי

בורגר טיים: מה חשבנו על המנות במוזס ובורגרים?

אחד המאכלים הכי פופולאריים בעולם ואהוב במיוחד על בני נוער הוא ההמבורגר. מלווה בתוספות מעניינות, עטוף בלחמנייה טובה ולצידו פחממות מנחמות. כתבי פרוגי יצאו לבדוק שתי מסעדות המתמחות בקציצת הבשר המפורסמת

עדן לוי - "בורגרים"

כשאני רעב אני ישר אומר לעצמי ייאלה המבורגר, של איזה כמות גרמים מטורפת! אבל הפעם אמרתי "יאללה בוא ננסה משהו אחר". אף פעם לא אכלתי שם כי תמיד הפחיד אותי שלא אצא משם שבע. אז באתי למסעדת בורגרים, שהקונספט שלהם דיי מגניב, והם אפילו מציעים לבוא עם חברים ואפשר להזמין מנות משותפות עם כמות המבורגרים פסיכית - 16 במספר. אני באתי בזוג וכמובן שלא הזמנו 16. הזמנתי את המנה המורכבת משלושה המבורגרים שכל אחד מהם הוא רק 80 גרם. חששתי מזה. מזכיר לכם כותב כאן בן אדם רעב. המנה הגיעה לפי סוגי תיבול הבשר שהזמנתי (ויש הרבה סוגים יתרון לטובתם) - אחד חריף, אחד טלה ואחד בקר.

גם בתחום התוספות לא חסר - הן מגוונות ויש סוגים רבים  אם זה אננס, ריבת בצל ועוד. כתוספת בצד יש מגוון רחב. לצערי כנראה ביום שאכלתי ספק תפוחי האדמה שלהם לא הגיע ונשאר להם רק ציפס וטבעות בצל (רציתי כל כך הומפרייז). המנה הגיעה מעוצבת יפה, גדולה ומכובדת. הצ'יפס וטבעות הבצל הגיעו בדלי גדול ומפנק, לא כמו שאר המסעדות שמגישות בחמגשית 'מסכנה'.

© עדן לוי

ההמבורגרים הקטנים החמודים חיכו לי רק שאנגוס בהם. והטעם? מ ד ה י ם! חייב לציין שרוטב הבית שלהם עושה קסמים. כל סוגי הבשר היו לטעמי, אבל לכל דבר יש גם חסרון. קציצת הבשר הייתה מפוצצת בשמן ברמה שהלחמנייה שלי נרטבה והתפוררה. ואגב, אם כבר מדברים על הלחמנייה, היא לא הכי מוצלחת בשוק. קצת ביאס שיש המבורגר כל כך טוב אבל מה שעוטף אותו זה בריכת שמן שמטפטפת מלמטה. הירקות היו טובים וטריים התוספת ציפס וטבעות הבצל מילאו אותי עד הסוף.

לסיכום:

לגמרי יצאתי שבע. מבחן הטעם צלח אבל בחייאת לא כל דבר צריך ים שמן. הצ'יפס היה מדהים ועשה רק חשק לעוד. הגשת המנה הייתה יפה ואסטטית, השירות היה אדיב, אך מיקום המסעדה פחות (תחנת דלק ליד רכבת). לא מקום זמין כל כך לבני נוער.

 

עומר איסוביץ' - "מוזס"

כחובב המבורגר מושבע, לא יכולתי לעמוד בפיתוי והלכתי לאכול במסעדת "מוזס" שכידוע מלאה בקציצות האהובות. הגענו אל הסניף בכפר סבא, שם האווירה הטובה והיחס מהמלצרים תרמו לחוויה הכוללת הטובה שיצאנו איתה. תחילה הזמנו את המנת הסלט שנקראת "סלט וושינגטון" שהייתה טעימה. אלא שזו הייתה רק ההתחלה, וגולת הכותרת של הארוחה היו כמובן ההמבורגרים. המנה הראשונה הייתה מנת מוזס בורגר בקר קלאסי בגדול 200 גרם. המנה השנייה הייתה מנת "MOSES classic" מתפריט מועדון הלקוחות הצעירים "מוזס הומיז" - מנת המבורגר בגודל 200 גרם עם אפשרות לתוספת על ההמבורגר, כל זאת במחיר כמעט זהה להמבורגר הקלאסי הקודמת שהזמנו.

בשביל לסיים את הארוחה בטעם טוב הזמנו את מנות הקינוחים COOKIE NUT שהיא מעין סנדוויץ' עוגיות מלא בדברים מתוקים ואת COOKIES AND CHEESE שהיא עוגת גבינה אפויה עם עוגיות ושוקולד. הכי לסיים במתוק. גם בתחום המתוקים לא פסחו ב"מוזס הומיז" ובחודש יום ההולדת ניתן לקבל קינוח בלעדי לחברי המועדון.

© דור בן שמעון

ההצטרפות למועדון הלקוחות הצעירים "מוזס הומיז" היא בגילאים 16-21 בלבד ועלות ההצטרפות היא 49 שקלים בלבד (שמוחזרים כהטבה בחודש של יום ההולדת האישי). חברי המועדון של "מוזס הומיז" מקבלים תפריט מיוחד ומשתלם במיוחד שמוצע במשך כל היום, ואפילו הטבות שמגיעות מידי חודש הסנאפצ'אט.   

לסיכום:

אנחנו לגמרי יצאנו מרוצים, שבעים וממליצים בחום, וללא ספק נשוב עוד למקום. 

 

תגיות
תגובות