מעברים: מנערה מלאה למתאמנת קרוספיט . צילום פרטי

מעברים: מנערה מלאה למתאמנת קרוספיט

"הרבה מעברים בחיינו הם בלתי נמנעים וקורים מבלי שנשלוט בהם. המעבר המשמעותי האישי שלי היה מבחירה. מנערה שמנה, מלאה וחלשה פיזית הפכתי למתאמנת קרוספיט חזקה, חטובה, בריאה יותר ובעלת ביטחון עצמי גבוה. מהרגע שבו קיבלתי החלטה לבצע את המעבר ממצב אחד לאחר חיי השתנו" • טור אישי מיוחד

הרבה מעברים בחיינו הם בלתי נמנעים וקורים מבלי שנשלוט בהם. המעבר המשמעותי האישי שלי היה מבחירה. מנערה שמנה, מלאה וחלשה פיזית הפכתי למתאמנת קרוספיט חזקה, חטובה, בריאה יותר ובעלת ביטחון עצמי גבוה. מהרגע שבו קיבלתי החלטה לבצע את המעבר ממצב אחד לאחר חיי השתנו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

תחילה, עברתי תהליך של דיאטה המשולבת עם ספורט, אך זה לא הקנה לי הרגלים נכונים ואפשר לי לשמור על המשקל לאורך זמן ולא הייתי אפילו קרובה לחיטוב המיוחל (כמובן שרציתי זרועות חטובות וקוביות בבטן). רציתי לאהוב את מה שאני עושה ולא סתם להשתעמם על ההליכון בחדר הכושר, זה היה לי חשוב ולכן החלטתי לשנות כיוון.

שילת בעבר, לפני השינוי © צילום פרטי

בסופו של דבר מצאתי את החבילה שלי

במהלך החיפוש שלי אחר "החבילה המושלמת" שבעזרתה ארד במשקל ואתחטב (ותהיו בטוחים שניסיתי קבוצות אימון) שום דבר לא תפס אותי או גרם לי להאמין בעצמי. אבל בסופו של דבר, מצאתי את החבילה שלי,  ספורט מיוחד שמתפתח וצובר מיליוני מתאמנים ברחבי הארץ והעולם כבש גם אותי - הקרוספיט.  

בקרוספיט מבצעים מעברים מענף ספורט אחד לאחר באותו אימון: אירובי, ריצה, הרמת משקולות וכדומה, כאשר כל שעה בו שונה ומאתגרת מקודמתה. כנערה שקשה לה להתמיד, מפני שהיא משתעממת מאוד מהר, הענף הזה התאים לי כמו כפפה ליד. לתדהמתי גיליתי כי במועדוני הקרוספיט אין מראות ולכן זה הרבה יותר "נקי" מכל מיני עיסוקים שטחיים כמו חדרי כושר. לרוב עובדים בקבוצות, מעודדים זה את זה ומתנסים בכל סוגי הכושר ובכל דרגות הקושי. למתקדמים יותר יש גם אפשרות להשתלב בתחרויות בין "בוקסים" (מועדוני קרוספיט) ובמרוצים אתגריים.   מעריכים כאן קודם כל את המאמץ והכוח, והחיטוב מגיע אחר-כך כבונוס מטורף, בשילוב עם תזונה נכונה ומאוזנת.

שילת היום, מתאמנת בקרוספיט
שילת היום, מתאמנת בקרוספיט © צילום פרטי

"למדתי לאהוב את עצמי"

תהליך החיטוב שלי היה מרגש ומספק. נהניתי לראות את עצמי במראה מיום ליום, למדתי לראות את הדברים הטובים בגוף שלי ולא לחפש פגמים כמו פעם, והכי חשוב למדתי לאהוב את עצמי. עבדתי ואני עדיין עובדת קשה וחזק, אני מרוויחה את הגוף החדש שלי בהמון זיעה, כאשר בכל התהליך הזה הבנתי שאני מסוגלת ואכן אני חווה הצלחות ועומדת ביעדים שאני מציבה לעצמי. 

 

 
תגובות