דור העתיד: "רוצים עולם נקי יותר". צילום: אנונימוס לזכויות בעלי חיים

דור העתיד: "רוצים עולם נקי יותר"

היום (ו'), תתקיים לראשונה "צעדת נוער המהפכה" בתל אביב, שמטרתה להיאבק במשותף על העתיד, על בעלי החיים, על המדינה ועל כדור הארץ. טור אישי של נער, פעיל עמותת "אנונימוס" שלוקח חלק בארגון הצעדה

כמו הרבה ילדים, מאז שהייתי ילד קטן תמיד אהבתי בעלי חיים והרגשתי חיבור מאוד טבעי אליהם. כשהייתי בן עשר בערך ראיתי את ההרצאה של גארי יורופסקי, בה הוא מספר מה עושים לבעלי החיים בתעשיות הבשר, הביצים והחלב. בערך שנה אחר- כך, הגיע אלינו הביתה גור כלבים, ג'ים, והתאהבתי בו מיד.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ליטפתי את ג'ים והמשכתי לאכול פרות ותרנגולות, למרות שאין באמת הבדל. זה הציק לי וכעבור מספר שנים החלטתי שוב לראות את ההרצאה של גארי יורופסקי והבנתי שאף שניצל, אף חביתה ואף מילקשייק לא שווים את הסבל של בעלי החיים. הבנתי שיש לי את הכוח לשנות והחלטתי לאמץ אורח חיים טבעוני ולהיות פעיל למען בעלי חיים. התחלתי לפעול בעמותת אנונימוס לזכויות בעלי חיים והייתי חלק מקבוצה שיזמה שבוע זכויות בעלי חיים בבית הספר שלי, מבואות עירון. היום, אני כבר אחד מהמארגנים של צעדת נוער המהפכה, שמתקיימת היום (ו) זו הפעם הראשונה, בתל אביב.

© אנונימוס לזכויות בעלי חיים

"לבני הנוער אכפת מבעלי החיים"

הצעדה נועדה להעביר מסר מאוד פשוט: לבני הנוער אכפת מבעלי החיים, וכל בן ובת נוער שאכפת להם מבעלי החיים מוזמנים לקחת בה חלק. הצעדה היא פעולה ראשונה, אבל לא אחרונה של הקבוצה, שקמה כדי לחבר בני נוער מכל הארץ שרוצים לפעול למען בעלי החיים. בסופו של דבר, אנחנו העתיד של המדינה ואנחנו העתיד של המאבק למען בעלי החיים.

אוהבים להגיד שתפקיד החזק להגן על החלש. המון פעמים, הכוונה היא שהמבוגרים, הורים ומורים אמורים להגן עלינו. אבל יש מישהו חלש יותר ואלו בעלי החיים, ותפקידנו להגן עליהם. יש לנו את הכוח לחמול על החלשים מאיתנו, במקום לפגוע ולנצל אותם. אנחנו רוצים לעשות שינוי, לראות את העולם הולך למקום טוב יותר. זה מאוד מעצים לדעת שיש לכל אחד מאיתנו את היכולת לשנות ולהשפיע, ויחד אנחנו יכולים להוביל מהפכה.

לתעשיות המזון מהחי יש השפעה סביבתית מאוד קשה. פליטה של גזי חממה, זיהום של הימים והאדמות, בזבוז נוראי של מים - אנחנו פשוט אוכלים את העולם שלנו. אם לא יהיה שינוי, מי שיסבול מזה בעתיד, אלו אנחנו, בני הנוער. אנחנו לא רוצים לקבל את העולם המזוהם שמשאירים לנו, אנחנו רוצים עולם נקי יותר, שיוכל להמשיך לקיים את החיים של כל בני האדם ובעלי החיים שחיים עליו.

היום נצעד ונישא שלטים שמעבירים את המסרים שלנו ונקרא את הסיסמאות: "מיד עכשיו במהירות, החיות רוצות חירות" ו"אל תמעיטו בכוחות של נוער שאוהב חיות". אני מאמין בכוח של נוער המהפכה, יש עוד המון בני נוער שרק מחכים שהמסר יגיע אליהם כדי לבוא ולהיות חלק מאיתנו: בשביל בעלי החיים, בשביל כדור הארץ – בשביל העתיד של כולנו. 

© נוער המהפכה
תגובות