דעה: שעת כדור הארץ או שעת הבידור?. הקהל בכיכר רבין. צילום: פייסבוק

דעה: שעת כדור הארץ או שעת הבידור?

כתב "פרוגי" לא מבין איך הופעה כל כך מושקעת של TYP בכיכר רבין בתל אביב עם שימוש בציוד הגברה ותאורה רב, תורמת לאיכות הסביבה? ותוהה האם שעת כדור הארץ היא הסיבה האמיתית לנהירת הקהל למקום?

אמש )א'), נערכו בכיכר רבין מספר הופעות במסגרת חגיגות את שעת כדור הארץ, כשבסופן עלה על הבמה צמד הדאנס-פופ TYP בניצוחם של עברי לידר וג'וני גולדשטיין.

הצמד ניגן להיטים מהאלבום המשותף, שלגמרי הלהיבו את את הקהל, ואפילו גרמו לכתב שורות אלה לרקוד בצורה מגוחכת (תאמינו לי שאין מחזה יותר מוזר מלראות אותי מקפץ לצלילי D.I.S.C.O)

צפו בסיקור שעת כדור הארץ בכל רחבי הארץ

יחד עם זאת, לא ברור לי מדוע החליטו לקיים את ההופעה של TYP בשעת כדור הארץ, שאמורה להיות שעה שבה כולנו חוסכים קצת בחשמל, ועוזרים לסביבה. הרי התוצאה הייתה שההופעות כללו תאורה והגברה כבדה שדורשים המון חשמל, הכי לא בעד כדור הארץ.

וזה גרם לי קצת לחשוב, האם באמת הפכנו לחברה שכל כך רעבה לבידור, שבסופו של דבר עושה פעולות שנוגדות את האג'נדה הסביבתית? האם הקהל הרב שהגיע להזדהות עם שעת כדור הארץ, באמת הגיע להזדהות או שמא רק כדי לצפות במופע הבידורי?

ואולי זה ישמע קצת קשה. אבל מה יקרה בערב יום שלישי הקרוב, בזמן ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל ומערכות ישראל; האם אותה כמות קהל תנהר לאותה הכיכר רק כדי לשמוע את אביב גפן מנגן?

תגובות