התאומים // איך הרגישה האהבה הראשונה?  . איך הרגישה האהבה הראשונה לתאומים? צילום: פייסבוק

התאומים // איך הרגישה האהבה הראשונה?

השבוע בטור הראשון של כוכבי הרשת: האחים התאומים עומר ועמית מזרחי, מספרים לגולשי וגולשות "פרוגי" איך הם הרגישו בפעם הראשונה שהתאהבו. וגם: האם הם אי פעם התחלפו עם אותה החברה?

שלום גולשי "פרוגי". אנחנו נהיה כאן כל שבוע, ובכל פעם נדבר על נושא אחר שמעניין אותנו. הפעם בחרנו לדבר איתכם על נושא מעניין שמתאים לגיל שלנו במיוחד.

החלטנו לספר לכם על הפעם הראשונה שהרגשנו פרפרים בבטן. ולא בגלל הארוחה המקולקלת בפלאפל השכונתי אלא בגלל מישהי. הרבה פעמים הגולשים שואלים אותנו: "איך הרגשתם בפעם הראשונה שהתאהבתם במישהי"?

אז כשתאומים מתאהבים זה די מעניין. כי כשאחד משני האחים מתאהב במישהי, אז השני מקנא בצורה מסויימת, כי בכל זאת, הי! אנחנו נראים אותו הדבר. אבל אל תדאגו, לא ניצלנו את זה והתחלפנו עם אותה החברה. לפחות לא עד עכשיו. 

אז איך זה הרגיש בפעם הראשונה שהתאהבנו? לכל אחד האמת זאת הייתה התאהבות קצת שונה, אבל בשתיהן זו הייתה אהבה ממבט ראשון.

הפעם הראשונה שהרגשתי שהתאהבתי//עומר

אז זה קרה בכתה ח' ביום הראשון ללימודים. הגעתי לבית הספר וסקרתי במבטים את החברים לשכבה שאת חלקם לא יצא לי לראות כל הקיץ. ברגע ששמעתי את הצלצול, הבטתי על הקומה השנייה במבנה וקלטתי אותה. תלמידה חדשה. אני פשוט עמדתי, בהיתי בה והרגשתי כאילו הזמן עצר פתאום. לרגע אחד כל התלמידים סביבי קפאו במקום. הרגע היפה הזה נהרס עם קול המורה שקראה לכולם להיכנס לכיתה. ואז התחלתי בפעולות החיזור: שלחתי לה הודעות בפייסבוק, שלחתי הודעות בטלפון, הגבתי לה על כל תמונה בפייסבוק וניסיתי גם לדבר איתה בטלפון. הסבלנות השתלמה. זה לקח לי משהו כמו שנה וחצי עד שגרמתי לה להרגיש את אותם הדברים שאני הרגשתי. אבל בסופו של דבר אני זכיתי. זכיתי להרגיש מה היא אהבה ראשונה.

 

עומר מזרחי.
עומר מזרחי. "אחרי שנה וחצי של סבלנות היא הרגישה את מה שאני הרגשתי". צילום: פייסבוק.

הפעם הראשונה שהרגשתי שהתאהבתי//עמית

לעומת אחי שכבר התאהב לפני שנה וחצי, לי זה קרה לפני חמישה חודשים, אולי קצת יותר. ישבתי על אדן החלון בכיתה וראיתי אותה מתעמלת בשיעור הספורט. ראיתי את הילדה הכי יפה בעולם. כאן ההתאהבות הייתה הרבה יותר קצרה משל עומר. התכתבו בפייסבוק ובהודעות כתובות ושבוע אחריי זה נפגשנו במסיבה.

זה מצחיק כי כל המסיבה הסתכלנו האחד על השנייה ובחנו שאף אחד מבין שנינו לא מסתכל על בנים או בנות אחרים. יצאתי החוצה לשבת עם החברים שלי והיא יצאה אחריי כדי לוודא שאני לא עם בנות אחרות. היא ישבה לידי, צחקנו קצת ולחשתי לה באוזן: "מה אנחנו"? והיא ענתה: "בייחד". ומאז אנחנו חיים באושר, לפעמים אנחנו מתווכחים, אבל מצליחים להתגבר על הכל כי האהבה גוברת על כל המכשולים. 

 

עמית מזרחי.
עמית מזרחי. "שאלתי אותה מה אנחנו? והיא ענתה שבייחד". צילום: פייסבוק.

אז זאת הייתה הפעם הראשונה שלנו. ומה איתכם? ספרו לנו איך הרגשתם כשהתאהבתם בפעם הראשונה?

מפיקת טור "התאומים": דניאל צימבלר.

תגובות