התאומים: מהמרים על להיטי הקיץ הקרוב. התאומים בוחרים את השירים. צילום: פייסבוק

התאומים: מהמרים על להיטי הקיץ הקרוב

הפעם בטור של כוכבי הרשת ב"פרוגי", התאומים עומר ועמית מזרחי, אנחנו שומעים על ההימורים של השניים ללהיטים שהולכים לכבוש את הקיץ הקרוב. אז מה הם שלושת השירים שהבנים בטוחים שנשמע בלי הפסקה בקרוב?

מה שלומכם גולשי "פרוגי"? איך עבר השבוע האחרון? אחרי הטור הראשון שלנו על ההאהבה הראשונה שלנו, קיבלנו ממכם המון תגובות ונהננו לקרוא אותן!

הטור הראשון של התאומים: האהבה הראשונה שלנו

אז השבוע, אנחנו נדבר איתכם על נושא אחר לגמריי, והוא המוזיקה. בתכל'ס, מי מאיתנו לא אוהב מוזיקה ולא יכול לחיות בלעדייה? אז השבוע, החלטנו בטור השבועי שלנו ב"פרוגי" להמר על שלושת הלהיטים שהולכים לכבוש אותנו בקיץ הקרוב.

נתחיל בלהקה המעולה COLDPLAY שלא מפסיקה להפתיע את כולנו עם להיטי הפופ הבריטי המשובחים שלה. כל שיר של הלהקה, יוצא יותר טוב מהקודם, והשיר שבחרנו להמר עליו הוא Princess of china אותו מבצעת הלהקה יחד עם הזמרת החמה של הקיץ, ריהאנה. השיר לא כל כך דומה לשאר השירים של הלהקה. אבל מי אמר שרענון זה דבר רע? אנחנו ממש ממליצים לכם לשמוע כי צפויה לכם התמכרות!

קולדפליי וריהאנה בשיר המיוחד.

השיר השני שבחרנו להמר עליו הוא השיר החדש Girl gone wild של מדונה, שאגב, היינו בהופעה שלה. השיר הוא חלק מהאלבום החדש MDNA, בו ניסתה הזמרת בת ה-50, להתחבר לצד הצעיר שלה. צעירה אומנם היא לא אבל השיר המסויים הזה דווקא תופס חזק את כולנו. האזנה נעימה!

מדונה בת חמישים אבל מנסה להיות צעירה.

השיר השלישי והאחרון שנדבר עליו הוא WE ARE YOUNG של FUN השיר הזה תפס והוא עוד יתפוס. בכל מקום ששנינו, עומר ועמית, הולכים אליו, אנחנו שומעים אותו. לשיר עשו אלפי קאברים ומלא רמיקסים. ההתמכרות לשיר היא ענקית ואנחנו ממליצים מאוד לשמוע אותו.

להיט צעיר ששומעים כמעט בכל מקום.

אז שיהיה לכם, גולשי "פרוגי" שבוע טוב! ונתראה בשבוע הבא :)

שלכם, עומר ועמית מזרחי.

תגובות