צפו: גלעד שליט מתאפר לקראת הטור החדש. מתוך הפייסבוק של אהרון. צילום: פייסבוק, רמי זרנגר

צפו: גלעד שליט מתאפר לקראת הטור החדש

המאפרת והסטייליסטית טלי אהרון פגשה את החייל ששב הביתה, לצורך איפורו לקראת עליית הטור החדש בעיתון ידיעות אחרונות. אהרון: "איפרתי כל כך הרבה מפורסמים ואחמי"ם עד היום ואף פעם לא התרגשתי ככה"

אז איך זה מרגיש לפגוש גיבור שחזר משבי החמאס? תשאלו את המאפרת והסטייליסטית טלי אהרון, שמייעצת לגולשי "פרוגי" בנושאי אופנה ואיפור, וזכתה לאפר את שליט השבוע, לקראת עליית הטור החדש שלו בידיעות אחרונות.

החוויה שלי//טלי אהרון

כל אחד ואחת מאיתנו ודאי זוכר את הרגע הזה כשהודיעו לנו בתקשורת על חטיפת חייל בשם גלעד שליטכל אחד ואחת מאיתנו ודאי זוכר את הרגעים בו ליבו נצבט כשבתקשורת ציינו בכל יום את מספר הימים, השבועות, החודשים והשנים בהם היה גלעד שליט בשבי כל אחד ואחת מאיתנו ודאי זוכר היכן היה באותו רגע כשהודיעו שנחתם הסכם וגלעד יחזור הבייתה.

כל אחד ואחת מאיתנו ודאי יזכור את הרגע שבו הזיל דמעה כשהראו בטלוויזיה את גלעד לראשונה. אני בוודאי זוכרת ונוצרת את כל אותם הרגעים. וכיום נוסף עוד רגע אחד מיוחד, הרגע בו התבשרתי לפני מספר ימים על הצילומים עם גלעד. זה היה רגע ארוך של תדהמה.

 

שליט והמאפרת טלי אהרון בחדר האיפור. צילום: פייסבוק, רמי זרנגר.
שליט והמאפרת טלי אהרון בחדר האיפור. צילום: פייסבוק, רמי זרנגר.

כי אף על פי שהוא חזר הבייתה מהשבי השנה - עבורי ועבור אנשים רבים במדינה (ובעולם) שחששו לגורלו וקיוו לראות אותו חוזר חי ובריא - זה ממש לא מובן מאליו. מעל עשר שנים שאני בתחום האיפור, איפרתי לא מעט אח"מים, טאלנטים ושאר ידוענים. מודה שהיו פה ושם רגעים מרגשים.

אבל הרגע הזה שגלעד שליט נכנס לסטודיו והרגע שהוא התיישב מולי בכדי שאאפר אותו לצילומים - השאירו אותי לדקות ארוכות ללא מילים. הפעם לא מדובר כאן בעוד פליט תוכנית ריאליטי שמנסה להנות מ-15 דקות התהילה שלו, אלא בבחור אמיץ ששרד בשבי החמאס במשך חמש שנים מחייו, ועבורי חזרתו הבייתה בחיים אינה דבר מובן מאליו.

בתוך כל הרגעים האלו עברה לי עוד מחשבה - כמה כח רב ועוצמה יש לנו בכדי להשפיע במדינה , ואם רק נהיה יותר מלוכדים נוכל להשפיע יותר וגם להזיז הרים.
הרי אילולי התקשורת והלחץ החברתי והמדיני - ספק אם הייתי זוכה לכתוב מילים אלו ולהעלות תמונות כאלו. 

הרגע המרגש הזה שזכיתי לראות ולאפר לראשונה את גלעד - הוא עבורי הרגע הכי הכי מיוחד, זהו רגע שאנצור לעד.

תגובות