צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

כמו בכל סוף שבוע אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? נבחרת צפון קוריאה הפכה לאחת הנבחרות הגדולות במונדיאל, האמנם? סצנה שמסכמת את חזרתו של לברון ג'יימס לקליבלנד ועוד...

המונדיאל הסתיים, עונת הכדורסל והכדורגל בפתח, ומתוך אלפי סרטונים אנחנו מביאים לכם חמישה שריגשנו אותנו במיוחד, ועשו לנו את השבוע. אז יאללה בואו נתחיל!

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

אם חשבנו שראינו את כל הסרטונים ההזויים אז טעינו כי עכשיו הגיע הדבר הזה. לפי ערוץ החדשות בצפון קוריאה נבחרת הכדורגל המקומית השתתפה במונדיאל, מה שמגיע אלינו בהפתעה גמורה כיוון שהנבחרת עצמה לא העפילה בכלל לאליפות העולם. ולא רק שהם משתתפים במונדיאל – גם הולך להם לא רע בכלל. אחרי ניצחון מדהים 0-7 על יפן, הם ניצחו את ארצות הברית 0-4, ובמשחק האחרון בשלב הבתים הם ניצחו את סין 0-2. בנוסף לביצועים של הנבחרת אפשר לראות ששליט צפון קוריאה קים ג'ונג און הגיע לברזיל והתקבל בחום על ידי האוהדים ברזילאים בריו.

הזוי!

צפו: נבחרת צפון קוריאה מככבת במונדיאל, האמנם?
 

אם החברה שלכם הייתה מגיבה לדברים הקטנים בחיים כמו ששחקני כדורגל מגיבים לדברים שקורים להם על המגרש, הייתה הרבה יותר דרמה בחיי היום יום שלנו. הצגות וצלילות היו קורות כל הזמן, ואנשים היו שולפים כרטיסים אדומים וצהובים לאחרים במידת הצורך. אז העולם לא מתנהל כך, אבל הנה סרטון שמדגים בצורה מצוינת איך העולם היה נראה אם כולם היום מתנהגים כמו כדורגלנים.

צפו: איך היה מתנהל העולם אם כולם היו כדורגלנים?
 

לברון ג'יימס חוזר הביתה לקליבלנד, כך שהרבה מאוד אוהדי קאבלירס פתאום משנים את דעתם על הכוכב שנטש אותם. למזלנו, סצינה קלאסית מהסרט "טיפשים בלי הפסקה" מסכמת בצורה נפלא את החזרה של קינג ג'יימס לאוהיו.

צפו: סיכום חזרתו של לברון ג'יימס לקליבלנד
 

עדיין לא זכינו לראות סרטון עם דאנק בבריכה הקיץ. והאמת? חשבנו שכבר לא נזכה לראות. עד שהגיע הדבר המטורף הבא.

צפו: דאנק הבריכה המטורף
 

משתמש היוטיוב Etoilec1 חיבר אנימצית פליפבוק מדהימה של חמשת השערים היפים של מונדיאל 2014. כולל שער הנגיחה המועפף של רובין ואן פרסי נגד ספרד, הגולאסו של טים קייהיל וכמובן השער המדהים של חאמס רודריגס נגד אורוגוואי. את כל השערים מלווים שידורי הגולים כדי להפוך את החוויה למציאותית ומרגשת יותר.

צפו: חמשת השערים היפים ביותר במונדיאל
 

 

תגובות