בכורה מוצלחת לסוזה בבאזל. מחר, דרבי ישראלי בשוויץ. צילום: ראובן שוורץ

בכורה מוצלחת לסוזה בבאזל. מחר, דרבי ישראלי בשוויץ

פאולו סוזה מאמנה הפורטוגלי של פ.צ באזל אלופת שוויץ ערך הערב את משחק הבכורה שלו בליגה השוויצרית עם ניצחון חוץ 2-0 על אראו. מאוחר יותר הערב, ניסו קפילוטו וקבוצתו סנט גאלן יפגשו את יאנג בויז. מחר, דרבי ישראלי בין מואנס דאבור לאבי ריקן

בזמן שהקבוצות הגדולות באירופה, עורכות את משחקי ההכנה שלהן לליגות שיפתחו בקרוב הליגה השוויצרית יצאה לדרך הערב (שבת) כשבמשחק הפתיחה של הליגה פגשה פ.צ. באזל אלופת שוויץ של פאולו סוזה את פ.צ אראו במשחק חוץ. 

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

כזכור, פאולו סוזה הגיע בשנת 2013 לישראל וחתם לעונה אחת כמאמן מכבי תל אביב איתה זכה באליפות שנייה ברציפות של המועדון. בתום העונה החולפת עזב סוזה את מכבי וחתם לשלוש שנים באלופת שוויץ פ.צ באזל שפגשה את מכבי תל אביב מספר פעמים במסגרת אירופית בעונה שחלפה. משחק טוב של הרוטבלאו עם שערים של בראל אמבולו (15') ונאסר עליי (38') העניקו ניצחון בכורה למאמן הפורטוגלי אצל האלופה.

קפילוטו והמדים החדשים
קפילוטו והמדים החדשים © פייסבוק

מאוחר יותר הערב, ניסו קפילוטו וקבוצות החדשה סנט גאלן תפגוש את יאנג בויז. קפילוטו, שיחק בעונה האחרונה בבית"ר ירושלים ולאחר מכן חתם גם הוא לשלוש שנים בשוויץ. מחר, דרבי ישראלי בליגה השוויצרית. מואנס דאבור וקבוצתו גראסהופרס יפגשו את אבי ריקן ופ.צ. ציריך לדרבי לוהט במיוחד. 

 

תגובות