בדרך הנכונה: 2-0 למכבי חיפה על סימורק. צילום: צילום מסך מעמוד הפייסבוק של מכבי חיפה

בדרך הנכונה: 2-0 למכבי חיפה על סימורק

הירוקים פגשו את הקבוצה האזרית במשחק הכנה כחלק ממחנה האימונים וגברו על האזרים 2-0 במשחק טוב דקל קינן (27') ואלון תורג'מן (71') העניקו ניצחון

ליגת העל שלנו עדיין לא התחילה ובזמן שרוב הקבוצות נמצאות במחנה אימונים יש קבוצה אחת שנראית מהטובות ביותר. מכבי חיפה, שיצאה למחנה אימונים ארוך יחסית באוסטריה פגשה עד כה שתי יריבות במחנה האימונים איינטכרט בראונשוויג מהבונדסליגה השנייה ואת סימורק מליגת העל באזרבייג'ן.

 עוד במדור הספורט של פרוגי

מול הגרמנים חיפה נראתה טובה וסיימה את המשחק בתיקו 1-1. אך במשחק שהסתיים לפני מספר דקות מול סימורק ראינו קבוצה שלא מפחדת והולכת להלחם חזק בליגת העל. עם פתיחת המשחק סימורק תקפה את השער של מכבי חיפה אך ללא הצלחה וברבע הראשון האזרים שלטו במשחק. בדקה ה-27' מכבי חיפה עשתה את הראשון, הקשר הספרדי רובן ראיוס הגביה כדור לרחבה ומצא את דקל קינן שנגח לשער ועשה 1-0 ירוק.

מוהמדו אידריסו מול עידן וייצמן, לא כבש אך הוסיף מחץ בהתקפה
מוהמדו אידריסו מול עידן וייצמן, לא כבש אך הוסיף מחץ בהתקפה © עמוד הפייסבוק של מכבי חיפה

עד סוף המחצית הראשונה שחקני סימורק המשיכו ללחוץ את השער של ולדימיר סטויקוביץ' שמבחינתו היה חד ומוכן לכל דבר. במחצית השנייה כבר ראינו סיפור אחר לגמרי. יוסי בניון, חן עזרא, אלון תורג'מן ומוחמד כליאבת התעוררו לחיים והכניסו צבע וקצב למשחק של חיפה.

יוסי בניון, התעורר במחצית השנייה
יוסי בניון, התעורר במחצית השנייה © עמוד הפייסבוק של מכבי חיפה

בדקה ה-71' חיפה עשתה את השני, כמו קינן גם אלון תורג'מן כבש בנגיחה כשקלט כדור של שמואל שיימן שהוגבה לרחבה ועשה 2-0 לחיפה שנותן לה ניצחון ראשון במחנה האימון אבל מראה כמה היא חזקה ומוכנה לליגה. 

תגובות