ליגת האלופות מחכה לה: 2-0 למכבי מול קולומה. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

ליגת האלופות מחכה לה: 2-0 למכבי מול קולומה

מוקדמות ליגת האלופות: מכבי תל אביב סיימה את משחק הגומלין שלה מול סנטה קולומה האנדורית בניצחון 2-0 קטן (3-0 בסיכום) במשחק הביתי שנערך באצטדיון אנתוניס פפדופולוס בלרנקה מאריבור או ז'רינז'סקי יחכו בסיבוב השלישי

אלופת המדינה, מכבי תל אביב שיצאה אמש לקפריסין לקראת משחק הגומלין מול סנטה קולומה ואחרי שבמשחק הראשון ניצחה האלופה 1-0 את קולומה, הערב בקפריסין היא ניצחה 2-0 כשערן זהבי כבש בדקה ה-61' בפנדל וטל בן חיים בדקה ה-91' ששולח את מכבי תל אביב לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות בו היא עשויה לפגוש את מאריבור הסלובנית או את ז'רינז'סקי הסרבית.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

עם פתיחת המשחק היה ניתן לראות את מכבי תל אביב שולטת בכל חלקי המגרש ומכתיבה את קצב המשחק שמלכתחילה היה איטי מאוד, דבר שהכעיס את מאמן הצהובים אוסקר גארסיה. למרות הפתיחה האיטית הצהובים תקפו את השער בפתיחת המשחק וניסו לעלות ליתרון אך ללא הצלחה. מלבד מספר עקיצות קטנות של סנטה קולומה לא ראינו כלום מהמשחק של האנדורים ובסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו ללא שערים.

מיכה עם הכדור
מיכה עם הכדור © אתר רשמי מכבי תל אביב
© אתר רשמי מכבי תל אביב

המחצית השנייה נפתחה ומכבי המשיכה עם המחץ ונראתה רעבה יותר מהמחצית הראשונה. בדקה ה-61' דן אייבינדר קיבל כדור מערן זהבי אך הוכשל ברחבה והשופט שרק לבעיטת עונשין מ/11 מטרים. ערן זהבי לקח את הכדור לא התבלבל ועשה את שער היתרון. בדקה ה/90' הגיע השני, מהראן ראדי העביר כדור נהדר לטל בן חיים שכבש שער מדהים שנותן 2-0 למכבי תל אביב שמסכם 3-0 בשני המשחקים ושולח את מכבי לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות.

לתמונות נוספות מהמשחק:

בן חיים
בן חיים © אתר רשמי מכבי תל אביב
ערן זהבי
ערן זהבי © אתר רשמי מכבי תל אביב
עומרי בן הרוש
עומרי בן הרוש © אתר רשמי מכבי תל אביב

 

תגובות