החלום נשבר: תיקו 0-0 להפועל באר שבע מול ספליט. צילום: ישראל יוסף

החלום נשבר: תיקו 0-0 להפועל באר שבע מול ספליט

מוקדמות הליגה האירופית: הפועל באר שבע אירחה את RNK ספליט בקפריסין לשלב המוקדמות השני של הליגה האירופית ולא הצליחה למחוק פיגור 2-1 מהמשחק הראשון כשסיימה את המשחק בתיקו 0-0 ואיבדה את ההזדמנות לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית

ערב עצוב בנגב, הפועל באר שבע, אירחה בשעה האחרונה את RNK ספליט בקפריסין במשחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. באר שבע סיימה את המשחק בתיקו 0-0 מול ספליט ולא הצליחה למחוק פיגור 2-1 מהמשחק הראשון ולא תשחק בשלב המוקדמות השלישי.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

עם פתיחת המשחק באר שבע לחצה את השער של הקרואטים עם מספר ניסיונות שהתחילו אצל רועי גורדנה והמשיכו אליניב ברדה שהיה קרוב לעשות את הראשון. ספליט ניסתה מספר פעמים לתקוף את השער של באר שבע אך לאוסטין אג'ידה שעשה מספר טעויות היה מזל והוא לא ספג.

אליניב ברדה המשיך להיות לאורך כל המחצית הראשונה השחקן הפעיל ביותר של האדומים כששיתף פעולה עם מאור בוזגלו ושלומי ארבייטמן אך לא הצליח לכבוש ובתום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא שערים. עם פתיחת המחצית השנייה באר שבע המשיכה לנסות ולתקוף את השער אך גם הקרואטים הראו נוכחות על המגרש כשניסו לצאת להתקפות מתפרצות.

בדקה ה-71' בעיטה חופשית נהדרת של מאור בוזגלו כמעט ונכנסה לשער אך אנדריה ווקוביץ' הדף את הכדור והגן על השער באחת מהניסיונות היותר מסוכנים של באר שבע. לקראת הרבע האחרון של המשחק לשחקני באר שבע כבר נגמר הכוח והם הורידו לחץ. שחקני ספליט החזיקו בכדור ומשכו את הזמן עד לשריקת הסיום והפועל באר שבע הודחה מהליגה האירופית אחרי הפסד 2-1 שלא הצליחה למחוק.

 

תגובות