סיכום העברות שבועי: סקוט בהפועל, כריס בוש ישאר במיאמי. רנדל משמאל, מצא קבוצה חדשה צילום: גיל נחושתן

סיכום העברות שבועי: סקוט בהפועל, כריס בוש ישאר במיאמי

שבוע ארוך ועמוס בשמועות והעברות כדורסל בישראל באמריקה וגם באירופה הסתיים לו. היום, אנחנו פותחים שבוע חדש וזה הזמן לסכם את כל ההעברות והשמועות הגדולות של השבוע החולף

עונת 2014/15 בליגת ווינר סל, ב/NBA ובשאר הליגות הגדולות באירופה עדיין לא נפתחה. כרגע, אנחנו בעיצומו של חלון ההעברות שכמו בכל שנה מספק את הידיעות החמות וההחתמות הגדולות ביותר בכדורסל הישראלי והאירופי. לקראת שבוע חדש מלא בהעברות ושמועות הגיע הזמן לסכם את השבוע החולף.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

בפינת ההעברות

כריס בוש / חתם על הארכת חוזה במיאמי היט ל/5 שנים. לאחר המעבר של לברון ג'יימס לקליברלנד ההיט לא מוכנים לאבד עוד חוליה בטריו וינסו להחתים את גם את דווין וויד.

דאלאס מאבריקס החתימה את איבן ג'ונסון כרגע יש למאבס 16 שחקנים בסגל וג'ונסון יאלץ להתחרות על מקום בסגל עם אחד השחקנים.

בראיין רנדלחתם במדי מכבי תל אביב לשנתיים בהן ירוויח 550 אלף דולר לכל התקופה. רנדל, שחקן ההגנה המצטיין בעונה שעברה עשה את המעבר ממכבי חיפה לתל אביב, זו תהיה הקבוצה השישית שלו בקריירה לאחר ששיחק בגלבוע גליל, הפועל ירושלים, אלבה ברלין, הפועל תל אביב ומכבי חיפה.

דורנד סקוטחתם בהפועל תל אביב הגארד המתנשא לגובה של 1.96 חתם לעונה אחת עם אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. סקוט ידוע בתור שחקן מאוד פיזי עם חדירה טובה ומשחק הגנה נכון.

הפועל ראשון לציון החתימה את אקס מכבי חיפה ג'רמיס סמית שיהפוך לזר השני של ראשון, בעונה שעברה העמיד ממוצע של 13.5 נק' למשחק.

הפורוורד שון דניאל חתם במדי הפועל חולון לשנתיים הקרובות בעונה שעברה כיכב בעירוני רמת גן מהליגה הלאומית.

ריאל מדריד מצאה מחליף לניקולה מירוטיץ' שכזכור עזב לשיקאגו בולס. הבלאנקוס החתימו את אנדרס נוצ'יוני הוותיק מלבוראל קוצ'ה לשניים נוצ'יוני היה השחקן המוביל של קוצ'ה בעונה שעברה והעמיד ממוצע של 14.8 נק' בליגה הספרדית.

שרונאס יאסיקביצ'יוס הרכז הליטאי החליט לפרוש מכדורסל בגיל 38, שרונאס שיחק במדי מכבי תל אביב וזכה עימה בשתי אליפויות אירופה. ככל הנראה יתמנה לעוזר מאמן בז'לגיריס קובנה.

ובפינת השמועות

פוטיס קציקאריס היווני מועמד לאמן את ריאל מדריד בעונה הקרובה ולהחליף על הפרקט את המאמן פבלו לאסו.

מו וויליאמס מועמד למינסוטה לאחר ששיחק בפורטלנד בעונה שעברה.

שמו של ריי אלן שסיים חוזה עם מיאמי קושר לקליברלנד קאבאלירס של דויד בלאט ולברון ג'יימס.

אריק בלדסו מועמד לפילדלפיה לאחר שחוזהו בפניקס סאנס הסתיים

לוס אנג'לס לייקרס מעונינת בשירותיו של אדנריי בלאץ' לאחר שחוזהו בברוקלין נטס תם.

סטיב נאש הודיע כי רוב הסיכויים שעונת 2014-15 תהיה עונת הפרישה שלו, נאש (40) חתם בשנת 2012 בלוס אנג'לס לייקרס לאחר ששיחק בפניקס סאנס.

אמנם יש עוד זמן עד פתיחת הליגות בארץ באירופה וב-NBA  אבל כבר אפשר להתחיל לראות איך תראה כל קבוצה בעונה הבאה, מי תהיה דומיננטית ומי פחות ומי יכולה להגיע עד הסוף.

 

 

 

תגובות